Oferta pracy-CUSTOMER EXPERIENCE LEAD SPECIALIST (with French) Miejsce pracy: Katowice

CUSTOMER EXPERIENCE LEAD SPECIALIST (with French)

Nasz klient to międzynarodowa korporacja, światowy leader w dziedzinie

innowacyjnych technologii.

 

Do nowoutworzonego Centrum Obsługi Klienta poszukujemy osoby

 na stanowisko:

 

CUSTOMER EXPERIENCE LEAD SPECIALIST (with French)

Miejsce pracy: Katowice

 

Oto oczekiwania w stosunku do kandydatów:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom C1)

oraz

  • dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
  • doświadczenie w Customer Service,
  • doświadczenie w pracy z systemami CRM / ERP.

 

Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się procesowaniem zamówień dla klientów francuskojęzycznych w Europie. Znajomość języka angielskiego będzie niezbędna do kontaktów wewnątrz korporacji.

 

Firma oferuje pracę w międzynarodowym zespole, liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko na adres e-mail:

cpcwork@supermedia.pl

 

CPC Executive Search

ul. Mokotowska 41/20, 00-551 Warszawa

Tel. +48 22 622 03 18

www.cpc-executivesearch.pl

Dodaj komentarz

Ochrona prywatności