Dla poszukujących pracy

Aktualne oferty pracy, staży i praktyk ze znajomością języka francuskiego i nie tylko...

 
Manpower
Grupa Manpower poszukuje kandydata na stanowisko:
 
Specjalista Back-Office z językiem francuskim
miejsce pracy: Katowice
Numer ref: A/150217A/030/PVN
 
 
OPIS STANOWISKA:
 
  • weryfikacja poprawności i zgodności z procedurami przesyłanych treści francuskojęzycznych
  • analiza otrzymanych danych i odpowiednia segregacja zgodna z wymaganiami
  • prowadzenie dokumentacji działań
  • monitorowanie statusów realizowanych działań
 
WYMAGANIA:
 
  • zaawansowana znajomość j. francuskiego - w mowie i piśmie
  • min. komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1/B2) - mile widziana
  • wykształcenie wyższe
  • skrupulatność
  • dbałość o szczegóły
  • zorientowanie na jakość
  • komunikatywność
 
OFERTA:
 
  • pracę w globalnej, rozpoznawalnej firmie o bardzo wysokich standardach
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie

 

 

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:

 

agnieszka.adamiec@manpower.pl

 

agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412

 

—————————————————————————
 
Work Service Express jest agencją pracy tymczasowej specjalizującą się w transgranicznej wymianie pracowników. Od 2015 roku firma wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Work Service - jednej z największych firm w branży HR w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy miejscem, w którym pasja spotyka się z zaangażowaniem, a dialog i wiedza sprzyjają poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Obecnie w związku z obsługą klientów francuskich poszukujemy osoby na stanowisko:
 
Konsultant ds. współpracy z zagranicą
Miejsce pracy: Katowice
 
Obowiązki:
 
  • Obsługa projektów zagranicznych pod kątem logistycznym poprzez poszukiwanie mieszkań do wynajęcia dla pracowników tymczasowych, zarządzanie mieszkaniami zgodnie z harmonogramami trwania projektów, 
  • Monitorowanie budżetu przeznaczonego na wynajem mieszkań,  
  • Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów księgowych związanych z wynajmem mieszkań,
  • Przygotowywanie dokumentacji dla Pracodawcy-Użytkownika oraz zagranicznych instytucji państwowych związanych z delegowaniem pracowników tymczasowych na projekty zagraniczne,
  • Wprowadzania danych do systemu informatycznego HREM, 
  • Tłumaczenie dokumentów związanych z prowadzonymi projektami.

 

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane filologia, stosunki międzynarodowe),
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok, 
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office,
  • Skrupulatność, sumienność,
  • Planowanie i organizacja pracy własnej.

 

Oferujemy:

  • Ciekawe wyzwania dające satysfakcję, 
  • Umowę o pracę na pełen etat, 
  • Stałą współpraca z klientami francuskojęzycznymi i codzienne wykorzystanie języka francuskiego w pracy,
  • Pracę z zaangażowanymi ludźmi odnoszącymi się do siebie z szacunkiem,
  • Bezpłatne różnorodne napoje,
  • Wspólne świętowanie wielu okazji, zarówno rocznic zatrudnienia, jak i innych mniej typowych
 
 

—————————————————————————
 

CernDla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowy(a) z francuskim
Katowice

 

Zakres obowiązków:

  • realizacja zadań związanych z pracą w dziale AP/AR
  • udział w zamknięciach miesiąca oraz w przygotowaniach raportów
  • księgowanie oraz analiza faktur, windykacja należności
  • weryfikacja oraz przetwarzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej
  • komunikacja z klientami, budowanie i utrzymywanie relacji
  • poszukiwanie możliwości rozwoju działu i usprawnień procesów

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe ekonomiczne)
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w dziale księgowości będzie dodatkowym atutem
  • zdolności analitycznego myślenia
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, nastawienie na współpracę
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i międzynarodowym zasięgu
  • samodzielne i kreatywne stanowisko
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia, możliwość rozwoju
  • pakiet socjalny (m.in. prywatne ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport)
  • bardzo miłą i sympatyczną atmosferę
     

Zapowiada się ciekawie?

Świetnie! Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: Daniela Bromek – bromek@cern.pl

—————————————————————————

Alliance Francaise praca, travail

 

KOLPORTAŻ ULOTEK!

Alliance Francaise Katowice poszukuje  młodych, energicznych studentów do pomocy przy promocji kursów j. francuskiego, polegającej na dystrybucji ulotek.

Termin: luty 2017 (dni i godziny do ustalenia)
Wynagrodzenie: 10 zł netto/h
Typ umowy: umowa zlecenie

 

OBOWIĄZKI:

  • wsparcie i współorganizacja akcji promocyjnych
  • udział w wydarzeniach promocyjnych firmy
  • dystrybucja ulotek wśród studentów
  • rozwieszanie plakatów
  • kontakt z firmami

 

KONTAKT:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie maila z CV w języku polskim na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

—————————————————————————
 

Alliance Francaise praca, travailStowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach, podlegające Ambasadzie Francji, poszukuje:

 

STAŻYSTY/ PRAKTYKANTA DO PRACY BIUROWEJ

 

WYMAGANIA:

  • studenci bądź absolwenci studiów wyższych,
  • znajomość j. francuskiego lub j.angielskiego w stopniu komunikatywnym ,
  • znajomość obsługi komputera (MS office, internet),
  • komunikatywność, zaangażowanie, samodzielność i kreatywność.

 

OBOWIĄZKI:

  • prace biurowe, korespondencja, tłumaczenia,
  • obsługa klienta,
  • udział w działaniach promocyjnych firmy,
  • pomoc w organizacji imprez, konferencji i seminariów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z innymi firmami,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

OFERUJEMY:

  • staż na okres od 1 do 3 miesięcy  (bezpłatny)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • pracę w przyjaznym, dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
  • zniżki na kurs języka francuskiego,
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych i biznesowych,
  • dostosowanie czasu stażu do planu zajęć,

 

KONTAKT:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie maila z CV w języku polskim oraz angielskim lub francuskim na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

—————————————————————————

DPM - oferty pracyJesteśmy firmą, która efektywnie dobiera kapitał ludzki do organizacji oraz usprawnia jej procesy personalne (www.dpm.com.pl). Dla naszego Klienta – producenta stolarki okiennej i drzwiowej, będącego liderem w swojej branży oraz zajmującego czołowe miejsca na liście najlepiej rozwijających się firm  – poszukujemy dynamicznej i odpowiedzialnej osoby na  stanowisko:

 

Specjalista ds. eksportu na rynek francuski (obsługa klienta)
Miejsce pracy: Kornice (pow. raciborski) (śląskie)

 

OBOWIĄZKI:

  • Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy
  • Realizowanie planów sprzedaży
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy
  • Przygotowywanie wycen produktów
  • Doradztwo techniczne

 

WYMAGANIA:

  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego
  • Orientacja na potrzeby klienta oraz łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub w telesprzedaży
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, gł. Excel)
  • Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem

 

OFERUJEMY:

  • Pakiet szkoleń wdrażających
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w młodym zespole profesjonalistów
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników
  • Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie
  • Karta multisport, prywatna opieka medyczna
  • Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Firma zapewnia dojazd samochodem służbowym
  • Pomoc w relokacji

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszę o przesłanie CV na adres: ksamela@dpm.com.pl

 

—————————————————————————

Grafton recruitmentPoszukujesz stabilnej pracy, chcesz zdobywać profesjonalne doświadczenie w międzynarodowym środowisku, zależy Ci na wykorzystywaniu języka francuskiego w codziennej pracy? Koniecznie aplikuj na stanowisko:

French speaker - personal assistant
Miejsce pracy to Poznań.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Codzienna praca w języku obcym z dokumentami i wsparciem administracyjnym
  • Przygotowywanie raportów oraz innej dokumentacji
  • Umawianie spotkań oraz dokonywanie rezerwacji hoteli oraz samolotów
  • Planowanie i przygotowywanie spotkań biznesowych
  • Dbałość o najwyższą jakość w procesach biznesowych

 

Wymagania:

  • biegła znajomość języka francuskiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy biurowej, asystenckiej, w obsłudze klienta mile widziane
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • sumienność i obowiązkowość

 

Korzyści:

  • Umowa o pracę, praca od poniedziałku do piątku, 30 min. przerwa na lunch;
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
  • Dodatki na lunch co miesiąc
  • Prezenty na święta, upominki, vouchery na wyjścia kulturalne
  • Szkolenia, kompleksowe wdrożenie
  • Praca w atrakcyjnej lokalizacji, w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość awansów i przejść pomiędzy działami
  • Bardzo wysoki profesjonalizm, dbałość o pracownika, wysokie standardy wdrożeń i szkoleń

 

KONTAKT:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: poznan@grafton.pl
 

—————————————————————————

Manpower - oferty pracy                                                                                              Specjalista ds. eksportu na rynek francuski
                                                                                              (miejsce pracy: okolice Raciborza)

                                                                                                               
Numer ref: A/171016/003/PVN

 

OPIS STANOWISKA:

  • kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy, nawiązywanie i utrzymywanie relacji
  • realizowanie planów sprzedaży
  • przygotowywanie wycen produktów
  • doradztwo techniczne

 

WYMAGANIA:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie
  • komunikatywność
  • łatwość w obsłudze komputera

 
OFERTA:

  • stabilne zatrudnienie od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 16
  • pakiet szkoleń
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, prowizja
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury firmy
  • dodatkowe benefity (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)
  • wsparcie w relokacji bądź w codziennych dojazdach

                

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:

agnieszka.adamiec@manpower.pl

 

agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412

—————————————————————————

 

Partenaire Pologne

PARTENAIRE POLOGNE, firma doradcza specjalizująca się w rozwoju międzynarodowym, obecna na rynku polskim oraz na rynkach innych krajów Europy od 1999, poszukuje do swojego biura w Krakowie:
 

STAŻYSTY

 

WYMAGANIA:

  •  bardzo dobrea znajomości języka francuskiego, zarówno w mowie (tłumaczenie spotkań biznesowych, telekonferencje) jak i piśmie (korespondencja mailowa, redagowanie artykułów      prasowych, specyfikacji potrzeb klienta, tłumaczenie korespondencji administracyjnej),
  •  zainteresowania takimi obszarami jak gospodarka i handel międzynarodowy

 

KONTAKT:

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji oraz CV w j. polskim i francuskim na adres :
biuro@partenairepologne.com  

 

—————————————————————————

Link consulting

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta stolarki budowlanej, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO NA RYNEK FRANCUSKI
(kod ref. ADH/FR/2016)

Lokalizacja: okolice Gliwic, woj. śląskie

Obowiązki:

  • obsługa i utrzymywanie relacji z klientami;
  • wsparcie działu sprzedaży;
  • realizacja zamówień, dostaw do klientów oraz monitorowanie reklamacji;
  • prowadzenie dokumentacji.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego;
  • komunikatywność;
  • kreatywność, samodzielność w działaniu;
  • dobra znajomość obsługi komputera MS Office.

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
km@linkconsulting.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)

 

—————————————————————————
 

Link consultingDla naszego Klienta, wiodącego producenta stolarki budowlanej, poszukujemy doświadczonej osoby do pracy na stanowisku:

KEY ACCOUNT MANAGER (Francja, Belgia)
(kod ref. KAM/FR/2016)

Lokalizacja: home office

 

Obowiązki:

  • aktywne pozyskiwanie klientów na terenie Francji i Belgii;
  • obsługa i utrzymywanie relacji z klientami;
  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, monitorowanie ich potrzeb oraz informowanie o ofercie;
  • przygotowywanie ofert oraz kalkulacji.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego;
  • doświadczenie w sprzedaży i kontaktach B2B z klientami zagranicznymi (mile widziane doświadczenie zdobyte na rynku francuskim i/lub belgijskim);
  • komunikatywność;
  • kreatywność, samodzielność w działaniu;
  • dobra znajomość obsługi komputera MS Office;
  • prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • stabilne zatrudnienie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie (system prowizyjny);
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • dużą swobodę działania;
  • ofertę produktową dopasowaną do rynku francuskiego i belgijskiego.

 

Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
km@linkconsulting.com.pl
 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)
 

—————————————————————————

Manpower - oferty pracy

 

Młodszy Specjalista HR
(miejsce pracy: Oświęcim)
 

Numer ref: A/050816/003/PVN

 

 

  OPIS STANOWISKA:

  • wsparcie działu HR w procesach rekrutacji (organizowanie spotkań, kontakt z Kandydatami)
  • redagowanie i umieszczanie ogłoszeń o pracę
  • poszukiwanie Kandydatów na rekrutowane stanowiska
  • prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnych
  • udział w spotkaniach z Kandydatami
  • prowadzenie dokumentacji Kandydatów

 

WYMAGANIA:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (znajomość języka niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem)
  • wykształcenie kierunkowe (socjologia, psychologia, politologia etc.)
  • chęć rozwoju w obszarze HR i kadr
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

 
OFERTA:

  • umowę o pracę w międzynarodowej firmie
  • możliwość aktywnego wykorzystywania języka francuskiego w codziennej pracy
  • szkolenia wstępne, rozwojowe (na stanowisku nie jest wymagane posiadanie doświadczenia)
  • stabilne zatrudnienie i możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju

                

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:

agnieszka.adamiec@manpower.pl

 

agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412

 

—————————————————————————

 

Manpower - oferty pracyGrupa Manpower poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Księgowa/Księgowy ze znajomością  j. francuskiego

(miejsce pracy: Katowice)

 
  OPIS STANOWISKA:

  • Przetwarzanie faktur przychodzących
  • Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zasadami i procedurami
  • Przygotowanie i przetwarzanie płatności
  • Koordynacja działań związanych z monitorowaniem transakcji, obrotów i sald
  • Zadania związane z zamknięciem miesiąca
  • Sporządzanie raportów wydatków, prowadzenie audytów
  • Obsługa i odpowiadanie na zapytania klientów

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomia, finanse)
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z finansami
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (B2/C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2)
  • Znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
  • Znajomość pakietu Oracle E-Business Suite będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy samodzielnej, równocześnie łatwość współpracy z innymi
  • Komunikatywność, otwarta postawa

 
OFERTA:

  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe godziny pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów (m.in. karta benefit, prywatna opieka medyczna)
  • Dofinansowanie kursów językowych, wyjazdów urlopowych

                
KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:
agnieszka.adamiec@manpower.pl
 

—————————————————————————
 

Alliance Francaise praca, travail

L'Alliance Française à Katowice cherche une personne pour une poste de:

 

NATIVE SPEAKER DU FRANÇAIS

 

 

EXIGENCES:

  • expérience dans l'enseignement du français - bienvenue
  • sincérité et bonne aptitude au travail avec les gens
  • communicativité, engagement, indépendance, creativité

 

NOUS OFFRONS:

  • possibilité d'acquérir une expérience précieuse
  • travail dans un milieu amical, dynamique et international
  • possibilité de participer aux événements intéressants
  • accommodation des heures de travail à l'horaire d'employé

 

CONTACT:

Nous vous prions d'envoyer un courrier électronique avec votre CV en langue polonaise et en langue anglaise ou française sur l'adresse e-mail: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

 

__________________________________________
 

Alliance Francaise praca, travail

Stowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach poszukuje osób na stanowisko:
 

 

Native speakera języka francuskiego
 

 

WYMAGANIA:

  • mile widziane doświadczenie w nauczaniu języka francuskiego,
  • otwartość i umiejętność pracy z ludźmi w każdym wieku,
  • kreatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.

 

OFERUJEMY:

  • pracę w przyjaznym, młodym, dynamicznym i międzynarodowym otoczeniu,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych imprezach kulturalnych,
  • elastyczny czas pracy – terminy zajęć do ustalenia.

 

KONTAKT:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie maila z CV w języku francuskim oraz na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

 

_________________________________________

 

ManpowerGrupa Manpower poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. księgowości w dziale zobowiązań z językiem francuskim

 

Praca Stała
Miejsce pracy: Katowice

Opis stanowiska:

  • Przetwarzanie faktur przychodzących
  • Weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zasadami i procedurami
  • Przygotowanie i przetwarzanie płatności
  • Koordynacja działań związanych z monitorowaniem transakcji, obrotów i sald
  • Zadania związane z zamknięciem miesiąca
  • Sporządzanie raportów wydatków, prowadzenie audytów
  • Obsługa i odpowiadanie na zapytania klientów

 

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe (mile widziane ekonomia, finanse)
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z finansami
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (B2/C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2)
  • Znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
  • Znajomość pakietu Oracle E-Business Suite będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy samodzielnej, równocześnie łatwość współpracy z innymi
  • Komunikatywność, otwarta postawa

 

Oferta:

  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe godziny pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów (m.in. karta benefit, prywatna opieka medyczna)
  • Dofinansowanie kursów językowych, wyjazdów urlopowych

 

—————————————————————————

 

ImmochanImmochan jest obecne w 12 krajach, działając w czterech zawodach: inwestor, deweloper, komercjalizator, i zarządca. Obecni w Polsce od 1997 roku, komercjalizujemy i zarządzamy 22 galeriami i parkami handlowymi. W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/Asystentka Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu
Miejsce pracy: Wrocław lub Katowice (umowa na zastępstwo)

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
Wspieranie pracy Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu galerii handlowych, w zakresie zarządzania, kontroli funkcjonowania centrum handlowego oraz organizacji akcji marketingowych.

Główne zadania:

  • prowadzenie sekretariatu,
  • kontakt z najemcami i firmami podwykonawczymi,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • przygotowywanie korespondencji, raportów i prezentacji,
  • współpraca przy organizowaniu akcji marketingowych,
  • współpraca przy wynajmie stoisk i ekspozycji okazjonalnych,
  • wprowadzanie obrotów oraz mediów najemców,
  • dbanie o pozytywny wizerunek centrum handlowego,
  • tłumaczenia.

 

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego,             
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MsOffice i obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętności organizacji czasu pracy i ustalania priorytetów,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • zdolności komunikacyjnych,
  • prawa jazdy.

 

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • różnorodność prowadzonych spraw,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
  • miłą atmosferę i dobre warunki pracy.

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie dokumentów (list motywacyjny, życiorys) na adres akolarz@immochan.com  wraz z podpisanym oświadczeniem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw nr 133, poz.883).
 

—————————————————————————

Jobs Plus

Firma Jobs Plus, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swojego Klienta – dużej firmy przetwórczej specjalizującej się w produkcji serów typu „Tome de savoie” , usytuowana w regionie Haute Savoie,  poszukuje osób na stanowisko:

PRACOWNIK ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO – BRANŻA SPOŻYWCZA (SEROWA)

 

Obowiązki:

  • Obracanie tacek z serami
  • Prace w magazynie

 

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym
  • Gotowość do wyjazdu do pracy na dłuższy okres
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Punktualność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca powtarzalna, wymagające bardzo dobrej formy fizycznej
  • A jeśli masz własny samochód – to będzie duży atut (przyda się przy dojazdach z miejsca zakwaterowania do pracy)
  • Wizyta w Naszym biurze w Krakowie na rozmowie kwalifikacyjnej

 

Oferujemy:

  • Legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę (w bardzo dobrych warunkach)
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • Możliwość  podniesienia swoich umiejętności  językowych

 

Numer Referencyjny :  PPS/FR/1015

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=324837bcfe4a4eddabbe2fa0120d8151

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503491434, mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus i od 10 lat pomagamy naszym kandydatom w znalezieniu pracy zagranicą – przed Tobą jedna z takich ofert!
Naszym klientem jest cafe-bar, w którym spotykają się ludzie z pasją do dobrej zabawy. Chcesz pracować w takim miejscu?  Wystarczy, że znasz angielski i masz doświadczenie jako pracownik ochrony. Podejmij pracę w departamencie Górnej Sabaudii (Francja) na stanowisku:

    
OCHRONIARZ

Twoje zadania:

  • Selekcjonowanie gości
  • Czuwanie i dbanie o bezpieczeństwo przed klubem

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (klienci w większości anglojęzyczni)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dyspozycyjność do pracy od połowy grudnia do końca marca
  • Dobra organizacja pracy oraz dynamiczność działania
  • Kultura osobista
  • Asertywność

 

Zapewniamy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się w okolicy miejsca pracy
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
  • Pomoc przy organizacji wyjazdu
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c33864d7faec45cca2734ec87a9d8c65

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350
 

—————————————————————————

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus i od 10 lat pomagamy naszym kandydatom w znalezieniu ciekawej pracy - przed Tobą jedna z takich ofert! Aktualnie dla naszego wieloletniego  Klienta – francuskiego hotelu usytuowanego we francuskich Alpach poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:

Pokojówka/Kelnerka
Miejsce pracy: Francja(MORZINE)

 

DO TWOICH NAJWAŻNIEJSZYCH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ:

  •  Prace porządkowe w obiekcie hotelowym (4 dni w tygodniu)
  • Obsługa klientów restauracji hotelowej, jako kelnerka (1 dzień w tygodniu)

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • komunikatywnej znajomości języka francuskiego
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysokiej kultury osobistej

 

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • opłacone zakwaterowanie i wyżywienie
  • pomoc przy organizacji wyjazdu
  • zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • możliwość doświadczenia oraz podniesienia swoich umiejętności językowych

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fa4375459a594d6cb84a71bafb0865a8

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————

 

Jobs PlusFirma JOBS PLUS, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, poszukuje osób zmotywowanych do podjęcia pracy stałej za granicą w charakterze:

                                                                                                                                                                                                     OPIEKUN-A/KI
(Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM LUB HISZPAŃSKIM)
Miejsce pracy: Belgia
Nr ref.: OPIEKUN/BELGIA/1015

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • pomoc i wsparcie dla sparaliżowanego mężczyzny w codziennych czynnościach 
  • towarzyszenie podczas wyjazdów do miasta, wyjścia do muzeum, teatru

 

WYMAGANIA:

  • dobra znajomość języka francuskiego , angielskiego lub hiszpańskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • czynne prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
  • doświadczenie w pracy w szpitalu lub w opiece nad osobami chorymi będzie dodatkowym atutem
  • dyspozycyjność i gotowość do podjęcia stałej pracy w Belgii
  • empatia
  • troska i poczucie zaangażowania
  • pogodne usposobienie
  • dojrzałość

 

OFERUJEMY:

  • pracę w systemie zmianowym (tydzień w godzinach porannych, tydzień w godzinach wieczornych)
  • legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez belgijską firmę
  • długoterminowy kontrakt poprzedzony 2 tygodniowym okresem próbnym
  • wynagrodzenie ok. 1500 euro netto / miesiąc + zwrot kosztów podróży do Belgii

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=6b006dc92ed947569d3777b76aaeb99b

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

Jobs PlusFirma Jobs Plus, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swojego Klienta, belgijskiej firmy budowlanej specjalizującej się od kilkunastu lat w pracach dekarskich i  blacharskich, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

DEKARZ
Miejsce pracy: Belgia (Liege)
(DEKARZ/BELGIA/0115)

 

Zakres obowiązków:

  • Montaż różnego typu pokryć dachowych (dachówka, gont, łupki, blacha)
  • Prace izolacyjne (izolacje foliami wodoszczelnymi, montaż płyt izolacyjnych)
  • Mocowanie wykończeń dachowych
  • Wymiana ocieplenia i izolacja dachu
  • Lutowanie

 

Wymagania:

  • Doświadczenia w pracach dekarskich
  • Znajomość francuskich dachówek, m.in. "ardoise"
  • Umiejętność pracy w ekipie
  • Dyspozycyjność do wyjazdu
  • Posiadanie udokumentowanych kwalifikacji (świadectwa pracy, referencje)
  • Precyzja i dbałość o jakość wykonywanej pracy
  • Sumienność, rzetelność
  • Doświadczenie w pokrywaniu dachów łupkiem naturalnym
  • Aktualne badania potwierdzające zdolność do pracy na wysokości na podstawie skierowania wystawionego przez Jobs Plus    

 

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego / angielskiego
  • Umiejętność stawiania rusztowań
  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • Legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu

 

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19287d6feba24ef390ec5c30f4ed803d

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

 

Jobs PlusChcesz pracować  w przepięknym miasteczku Arles, usytuowanym na Lazurowym Wybrzeżu? Mówisz bardzo dobrze po francusku i masz już doświadczenie w pracy na stanowisku kelnera? W takim razie mamy pracę dla Ciebie! Dla naszego Klienta – francuskiej restauracji, jednej z najstarszych i najlepszych w mieście poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

KELNER/-KA
(Numer referencyjny: KELNER/ARLES/1215)

 

Zakres obowiązków:

  • Zbieranie zamówień od klientów restauracji
  • Polecanie dań z menu
  • Serwowanie posiłków i napojów
  • Prace porządkowe na sali i tarasie: układanie stolików i krzeseł, przygotowywanie miejsc dla gości

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka francuskiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Gotowość do pracy we Francji
  • Dyspozycyjność od 1-go listopada 2015
  • Dobra organizacja pracy oraz dynamiczność działania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra prezencja

 

Zapewniamy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się w okolicy restauracji
  • Posiłek w ciągu dnia
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
  • Pomoc przy organizacji wyjazdu
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • Możliwość zdobycia bardzo dobrego doświadczenia
  • Długoterminową współpracę

 

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=eb728aa991754ff88ea2dee573674928

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

Jobs PlusWspaniały, luksusowy kurort usytuowany we francuskich Alpach, zwany zimowym Saint-Tropez. Gorąca klubowa atmosfera, ekskluzywne włoskie jedzenie i miejsce szampańskiej zabawy bez ograniczeń. Czujesz, że to miejsce dla Ciebie? Szukamy pewnych siebie, swobodnych i spontanicznych osób – koniecznie ze znajomością języka angielskiego i francuskiego, wdziękiem oraz doświadczeniem w pracy kelnerskiej!

 

KELNER/-KA
(Numer referencyjny: KELNER/ENG/0915)

 

Twoje zadania:

  • zbieranie zamówień od klientów baru i restauracji
  • serwowanie napojów
  • prace porządkowe na sali i tarasie: układanie stolików i krzeseł, przygotowywanie miejsc dla gości
  • obsługa baru
  • aktywne uczestnictwo w wieczorach tematycznych

 

Szukamy osób:

  • z dobrą znajomość języka angielskiego i francuskiego
  • z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku (co najmniej 3 sezony)
  • otwartych na nowe doświadczenia, z poczuciem humoru
  • dyspozycyjnych od początku grudnia do końca marca
  • zorganizowanych i dynamicznych
  • zaangażowanych, z umiejętnością pracy w zespole
  • z dobrą prezencją

 

Ważne umiejętności:

  • praca pod presją czasu w warunkach barowych
  • obsługa kasy fiskalnej
  • dobry kontakt z klientem
  • pozytywne nastawienie do życia

 

Mile widziane:

  • umiejętność krojenia mięsa/ryb przy stole klienta (znajomość serwisu „a l’anglaise”)
  • prawo jazdy kategorii B
  • doświadczenie w pracy, jako animator (przyda się w trakcie wieczorów tematycznych)

 

Zapewniamy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się w okolicy restauracji
  • pracę w międzynarodowym zespole
  • wysokie napiwki
  • pomoc przy organizacji wyjazdu
  • zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia

 

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=eb728aa991754ff88ea2dee573674928

 

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl 

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

 

Jobs PlusFirma JOBS PLUS, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swoich Klientów – francuskich restauratorów poszukuję Pracowników na sezon zimowy z możliwością długoterminowej współpracy na stanowisko:

 

KELNER/-KA

(Numer referencyjny: KELNER/FRANCJA/ZIMA 2015)

Zakres obowiązków:

  • Zbieranie zamówień od klientów restauracji
  • Polecanie dań z menu
  • serwowanie posiłków i napojów
  • prace porządkowe na sali i tarasie: układanie stolików i krzeseł, przygotowywanie miejsc dla gości
  • Zakres obowiązków, może się lekko różnić w zależności od konkretnej restauracji

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka francuskiego ( w mowie)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Gotowość do pracy we Francji
  • Dobra organizacja pracy oraz dynamiczność działania
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Zapewniamy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się w okolicy restauracji
  • Posiłek w ciągu dnia
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
  • Pomoc przy organizacji wyjazdu
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • Możliwość zdobycia bardzo dobrego doświadczenia

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=eb728aa991754ff88ea2dee573674928

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl          
 

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus – od 10 lat pomagamy naszym Kandydatkom i Kandydatom w znalezieniu ciekawej i fajnej pracy, takiej jak ta. Razem z naszym wieloletnim klientem, włoską siecią restauracji, usytuowaną w regionie Centralnej Francji poszukujemy osób gotowych pokazać swój talent i pasję gotowania (będzie ku temu wiele okazji).

 

KUCHARZ/KUCHARKA

Miejsce pracy: Francja

 

Najważniejsze zadanie:

Odpowiedzialność za przygotowywanie dań ciepłych (mięsnych i rybnych), sałatek, dań kuchni włoskiej       

      

Profil  kandydata:

  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku kucharza
  • komunikatywna znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
  • udokumentowane kwalifikacje zawodowe (świadectwa pracy, dyplom kucharza, referencje)
  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • skuteczność i szybkość działania
  • wysoka kultura osobista

 

Mile widziane:

  • umiejętność wyrabiania pizzy
  • znajomość przepisów kuchni włoskiej
  • doświadczenie w pracy zagranicą

 

Nasza oferta:

  • legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • praca od zaraz u sprawdzonego Klienta
  • możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • zdalna opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się obok restauracji
  • pomoc przy organizacji wyjazdu
  • możliwość zatrudnienia przez francuskiego pracodawcę w dłuższej perspektywie czasowej
  • doświadczenie, które z pewnością pomoże w dalszej karierze zawodowej

 

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2d5c0a10ec2e4da8ab6bdbc1f7dfabe7

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl              

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.         

—————————————————————————–

Szukamy młodych aktorów

Do nowego filmu produkcji Jerico w reżyserii Erica Barbier, adaptacji powieści Romaina Gary „Obietnica poranka”, poszukujemy:
chłopców w wieku 9-12 lat płynnie posługujących się językiem polskim i francuskim i dziewczynek w wieku 9-12 lat

Rozpoczęcie zdjęć przewidziane na luty 2016. W filmie zagrają Charlotte Gainsbourg i Pierre Niney. Prosimy o wysyłanie zgłoszeń z następującymi informacjami:

  • Data urodzenia
  • Wzrost dziecka
  • Aktualne zdjęcie
  • Numer telefonu i e-mail rodziców
  • Adres pocztowy
  • Znajomość języków w mowie

Na adres:
lapromessecasting@gmail.com

 

Recherchons jeunes acteurs

Pour le prochain film d’Eric Barbier avec Charlotte Gainsbourg et Pierre Niney adapté du célèbre roman de Romain Gary "La promesse de l’aube", produit par Jerico et dont le tournage débutera en février 2016 nous sommes à la recherche de :
garçons entièrement bilingue Français/Polonais âgés de 9 à 12 et filles âgées de 9 à 12 ans

Merci d’envoyer un mail avec les renseignements suivants:

  • Date de naissance
  • Taille de l'enfant
  • Une photo récente
  • Téléphone et mail des parents
  • Adresse postale
  • Langue(s) parlée(s)

À l'adresse suivante:
lapromessecasting@gmail.com

_________________________________________

Grafton recruitment
Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i francuskim.

 

OBOWIĄZKI:

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku pracował będzie w zespole odpowiedzialnym za transport. Do jego zadań należeć będzie opieka nad transportem surowców od dostawcy do fabryki i rozwiązywanie problemów z tym związanych, dbanie o terminowość i zgodność szczegółów dostaw z zamówieniami.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta mile widziane,
  • Chęć pracy w obszarze logistyki, transportu,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
  • Mile widziana znajomość systemu SAP,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja czasu pracy i sprawne analityczne myślenie,
  • Gotowość do wyjazdu do Francji na okres ok. pół roku.

 

KORZYŚCI:

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w międzynarodowych strukturach, pracę w centrum Poznania i możliwość poszerzenia dotychczasowych doświadczeń zawodowych, szkolenia, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość skorzystania z tańszych posiłków.

KONTAKT: Opiekunem rekrutacji jest Anna Nowacka. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod adresem e-mail: anna.nowacka@grafton.pl

_________________________________________
 

Temporis Polska - oferta pracy

Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od tego czasu prowadzimy działalność na terenie Polski i Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy i agencji pracy tymczasowej.  Obecnie poszukujemy osoby chętnej do pracy we Francji jako:

KELNER

 

OBOWIĄZKI:

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę gości: przywitanie w drzwiach lokalu, wskazanie stolika, podanie karty menu, doradzenie potraw, podanie potraw; oraz czynności porządkowe: sprzątanie stolików, lokalu, zmywanie naczyń.

 

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w pracy jako kelner minimum dwa lata lub możliwość przeszkolenia na pomocnika;
  • Umiejętność podawania zamówień z tacy;
  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego, mile widziana także angielskiego.

 

OFERUJEMY:

  • Legalne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
  • Stawkę godzinową i dietę wyżywieniową;
  • Pomoc w załatwieniu formalności związanych z wyjazdem.

 

Oferta pracy tymczasowej. Licencja Agencji nr 1954. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zachęcamy do aplikowania za pomocą formularza rekrutacyjnego: https://intemporis.es-candidate.com/application/form/217204/0/1/ lub na adres zagranica@intemporis.eu

_______________________________________
 

Alliance Francaise praca, travailStowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach poszukuje studentów lub absolwentów informatyki:

  • do tworzenia i projektowania stron internetowych (webmaster)
  • do tworzenia i administrowania chat roomu

 

Długość pracy: projekt na 1 rok
Umiejętności językowe: angielski na dobrym poziomie, mile widziany francuski
Dodatkowe umiejętności: kreatywność, otwarty umysł
 

KONTAKT:

Prosimy o przesyłanie CV tylko w języku angielskim (pozostałe nie będą brane pod uwagę) na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

__________________________________________

 

Manpower - oferty pracyManpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna 
w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, 
w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. 

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracji dostaw z jęz. francuskim i angielskim

Praca Stała
Miejsce pracy: Czeladź
Nr ref.: PR/FR/003/AKO

 

OPIS STANOWISKA:

  • wprowadzanie do systemu faktur, dat dostawy zamówień, rejestracja dowodów dostawy
  • kontakt z dostawcami oraz klientami w celu potwierdzenia dostaw w jęz. francuskim i/lub angielskim
  • generowanie zamówień w systemie
  • współpraca z siedzibą firmy we Francji

 

WYMAGANIA

  • dobra, komunikatywna znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze zakupów
  • dobra organizacja pracy

 

OFERTA:

  • zatrudnienie docelowo na stałe
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • codzienny kontakt z językiem obcym
  • praca w niewielkim zespole
  • przyjazna atmosfera pracy

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane ogłoszeniem prosimy o przesłanie aplikacji na adres: akozak@manpower.pl

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:

"Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182)”. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

__________________________________________

Na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach rozpoczynają się zapisy na nowe, międzynarodowe studia II stopnia (tzw. magisterskie), o nazwie:

 

KARIERY EUROPEJSKIE W ADMINISTRACJI i BIZNESIE

 

Studia te kierowane są do wszystkich, którzy posiadają tytuł licencjata i chcą zdobyć wykształcenie, które otworzy im dostęp do rynków pracy państw Unii Europejskiej.

  • Specjalność powstaje we współpracy z Instytutem Studiów Politycznych w Lille we Francji.
  • Zajęcia będą prowadzone przez polskich i zagranicznych wykładowców w trzech językach (polskim, francuskim i angielskim), w tym przez zatrudnionego na stałe native’a speaker’a.
  • Do dyspozycji studentów będzie nowopowstała pracownia AkCeS (www.akces.us.edu.pl ) wyposaża w najnowocześniejszy sprzęt multimedialny, telekomunikacyjny i pomoce naukowe.
  • Absolwenci będą przygotowani do pracy w administracji rządowej, instytucjach i organizacjach krajowych oraz międzynarodowych, szczególnie w instytucjach europejskich, a także w przedsiębiorstwach działających na rynku krajowym i międzynarodowym.

 

Szczegółowe informacje:
- http://www.akces.us.edu.pl/files/Folder.pdf
- www.akces.us.edu.pl

__________________________________________

WipJobs

 

 

 

 

CUSTOMER SERVICE ADVISOR FRENCH SPEAKER 

LOCATION: KATOWICE

 

JOB DESCRIPTION:

  • Contact with foreign customers
  • Registering and qualifying all customers’ enquiries in the reporting system
  • Analyzing enquiries associated with common computer use
  • Determining priorities for the enquiries

 

CANDIDATE'S PROFILE:

  • Very good French language skills both verbal and written
  • Good knowledge of English
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Ability to work in a team
  • Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications
  • Experience in customer service would be an asset

 

WHAT WE OFFER:

  • Intensive training package
  • Competitive salary with attractive benefit packge
  • Free private medical care
  • Additional life insurance
  • Additional cafeteria-style benefits
  • Interesting and stable job in international team
  • Opportunity of personal development in a multinational environment
  • Flex benefits
  • Friendly working atmosphere

 

CONTACT:

Interested candidates are invited to send CV to k.pawlowska@wipjobs.com

____________________________________

HireRight - oferta pracyHireRight jest częścią Altegrity, globalnej firmy specjalizującej się w ocenie i zarządzaniu ryzykiem. Firma z powodzeniem działa w obszarach analizy danych pracowniczych, odzyskiwania danych i dostarczania elektronicznych dowodów przestępstw. HireRight, to część korporacji działająca w obszarze pre-employment screening. Jest to największa tego typu firma w Europie, dostarczająca usługi na wszystkich kontynentach oraz zatrudniająca osoby mówiące w ponad 20 językach. W Polsce firma działa od września 2003 roku. Nasze biuro w Katowicach zatrudnia obecnie ponad 240 osób.

Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

Młodszy Specjalista ds. weryfikacji danych z językiem francuskim
(centrum Katowic)

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja czasu,
  • Dokładność i systematyczność,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Otwartość i komunikatywność,
  • Umiejętność dokładnego wykonywania zadań pod presją czasu.
     

OFERUJEMY:

  • Stałe zatrudnienie (umowa o pracę),
  • Możliwośći rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy,
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych,
  • Prywatą opiekę medyczną,
  • Atrakcyjne benefiy,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
     

OPIS STANOWISKA:

  • Przeprowadzanie weryfikacji danych osób ubiegających się o pracę,
  • Przetwarzanie zgromadzonych danych oraz przygotowywanie raportów,
  • Pozyskiwanie referencji,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z instytucjami i firmami na całym świecie,Stosowanie się do procedur oraz działanie zgodnie z wymogami klientów,
  • Sporządzanie raportów.

 

KONTAKT:

Praca w naszej firmie to doskonała okazja, żeby wykorzystać i rozwinąć swoje zdolności językowe.
Jeśli interesuje Cię praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku, wypełnij aplikację klikając w poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8513ed5090664e8f886987a33fd930f1

Aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie, wejdź na www.hireright.co.uk

 

__________________________________________

 

Randstad - oferta pracy

CUSTOMER ADVOCATE WITH FRENCH

 

 

Jeżeli poszukujesz pracy oferującej:

•    Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na
     rynku otwierającej centrum globalne w Polsce
•    Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków
•    Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej
     pracy
•    Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
•    Atrakcyjne wynagrodzenie
•    Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna,
     ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje
     zawodowe)
•    Pracę w systemie zmianowym.

Chciałbyś / chciałabyś być odpowiedzialny/a za:

•    Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów
•    Rejestrację informacji w systemach operacyjnych
•    Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług
•    Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
•    Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
•    Współpracę z innymi działami firmy na całym świecie

Oraz spełniasz poniższe wymagania:

•    Dobra znajomość języka angielskiego oraz francuskiego
•    Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
•    Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
•    Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
 

Kontakt:

Jeśli jesteś zainteresowana/y, wyślij mi swoje CV na mail kamil.kleczkowski@randstad.pl

_______________________________________

 

Aikon dystrybucjaJesteśmy firmą dystrybucyjną z wieloletnią tradycją, działającą w branży budowlanej B2B na rynkach UE. Naszym Klientom oferujemy szeroki asortyment, który obejmuje min. okna pcv, aluminium, drewna, rolety, parapety, żaluzje, okiennice, drzwi, bramy garażowe i inne. Firmę tworzą energiczni, kreatywni i doświadczeni specjaliści z branży budowlanej.

W związku z szybkim rozwojem firmy i dużymi sukcesami sprzedażowymi, poszukujemy ciekawych osób do pracy w dziale handlowym na stanowisku:

 

HANDLOWIEC DS. RYNKU FRANCUSKIEGO
BRANŻA OKIENNA B2B

Miejsce pracy: Bytom

 

WYMAGANIA:

•    bardzo dobra, praktyczna znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego,
•    wysokie umiejętności handlowe,
•    motywacja, zaangażowanie i zorientowanie na wynik końcowy,
•    umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
•    mile widziane doświadczenie handlowe w branży okiennej.

Znajomość języka jest bardzo ważnym warunkiem ale nie jest to zaletą powodującą zatrudnienie. Bardzo ważna jest dla nas ciekawa osobowość, bystrość, kreatywność w działaniu nie jako slogan lecz prawdziwe cechy charakteru.

 

OFERUJEMY:

•    interesujące perspektywy rozwoju,
•    bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
•    szkolenia techniczne i sprzedażowe,
•    pracę w przyjaznej atmosferze, w nowoczesnym biurze,
•    nowoczesne narzędzia pracy.

 

KONTAKT:

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: aikon@aikondistribution.pl

 

—————————————————————————–

Codognotto Polska - oferty pracy
Firma Codognotto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Ustroniu zatrudni:

 

Dyspozytora/ Dyspozytorkę:

 

OPIS STANOWISKA :

  •     zarządzanie przydzieloną flotą pojazdów,
  •     kontrola czasu pracy kierowców,
  •     kontakt ze spedytorami.

 

WYMAGANIA:

  •     dobra znajomość języka francuskiego / włoskiego (warunek konieczny),
  •     dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych,
  •     komunikatywność,
  •     nie wymagamy doświadczenia w branży transportowej

 

KONTAKT:

Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Szołonik nr tel: 33 445 44 09

__________________________________________

Cyclad oferty pracy

 

Chargé(e) de recrutement H/F
Katowice - Pologne

 

Cyclad est une société internationale de services en ingénierie informatique. Depuis 2007 nous accompagnons nos Clients et Partenaires sur le marché Européen en réalisant des projets IT/ITC. Notre mission est d’assurer un service de haut niveau tout en accordant une grande importance à la satisfaction et au développement professionnel de nos collaborateurs.

 

VOTRE MISSION:

  • Recherche des profils IT et sourcing sur les jobboards
  • Traitement des candidatures reçues et sélection des candidats
  • Rédaction et diffusion des offres d'emploi
  • Présélection téléphonique des candidats
  • Réalisation des entretiens téléphoniques
  • Interaction avec l'équipe de recrutement et l'équipe commerciale basées en France, en Pologne et au Maroc
  • Suivi des candidats
  • Reporting sur l'activité de sourcing
     

VOTRE PROFIL:

  • Vous êtes d'un bon relationnel et vous avez l’esprit d'équipe
  • Vous aimez le contact et les challenges dans un environnement international
  • Le recrutement vous passionne
  • Vous connaissez ou souhaitez découvrir le secteur  de l’IT

     

VOS COMPETENCES:

  • Vous avez un très bon niveau de français (lu écrit parlé)
  • L’anglais et/ou le polonais serait un plus

 

NOUS VOUS OFFRONS:

  • Possibilité de découvrir un métier passionnant et polyvalent
  • Réelles opportunités d’évoluer dans un milieu international

 

Si vous êtes intéressé faites nous parvenir votre candidature au jsn@cyclad.pl en précisant le numéro de référence CC14/RECRUT/KTW.

_______________________________________

Kopex Group - pracaGrupa Kopex oferuje kompleksowe rozwiązania dla górnictwa podziemnego i odkrywkowego. Produkuje i dostarcza nowoczesne maszyny oraz urządzenia dla przemysłu wydobywczego. Nasze możliwości obejmują: projektowanie, produkcję, dostawę i montaż maszyn górniczych oraz kompletnych systemów technologicznych, a także serwis i szkolenia. Skład Grupy Kopex stanowią przedsiębiorstwa uzupełniające się wzajemnie swoimi możliwościami i charakterem. W związku z realizacją kontraktu we Francji poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:

 

TŁUMACZ JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Miejsce pracy: Francja, Alzacja (kopalnia Wittelsheim)
Numer referencyjny: TJF/22/2014

 

 

ZADANIA:

  • pośredniczenie w kontaktach pomiędzy załogą polską a francuską
  • tłumaczenie bieżącej dokumentacji służbowej
  • wsparcie pracowników przy realizacji zadań służbowych, urzędowych, itp.

 
WYMAGANIA:

  • biegła znajomość j. francuskiego w mowie i w piśmie (preferowane potwierdzenie dyplomem/certyfikatem)
  • doświadczenie w pracy na budowach zagranicznych
  • znajomość terminologii technicznej (mile widziana z zakresu górnictwa)
  • gotowość do zjazdów pod ziemię
  • dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B

 
OFERUJEMY:

  • atrakcyjne warunki finansowe
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • zwrot kosztów dojazdu i zjazdu z kontraktu
  • bezpłatne zakwaterowanie

 
Posiadamy Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 10680.
 

KONTAKT:

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie bezpośrednio przez stronę internetową www.kopex.com.pl w zakładce Kariera.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)".

_________________________________________________________
 
 
 
IPB Decoration IPB Decoration to spółka działająca na rynku polskim, azjatyckim i europejskim od 1992 roku, oferująca profesjonalne oświetlenie oraz elementy dekoracyjne sezonowe i okolicznościowe, działająca w sposób kompleksowy: udzielając konsultacji technicznych, wykonując projekty dekoracji na zlecenie klienta, dostarczając gotowe elementy, posiadająca własną produkcję elementów dekoracyjnych i wyrobów z igliwia. Zapewniamy montaż, demontaż, magazynowanie i serwis elementów oświetleniowo – dekoracyjnych. Naszymi klientami są galerie i centra handlowe, agencje reklamowe, urzędy miast, zakłady gospodarki komunalnej, hotele, banki i wiele innych instytucji. Więcej na http://www.ipb-decoration.eu

 

Asystent Dyrektora ds. Eksportu
Miejsce pracy: Zabrze

 

OPIS STANOWISKA:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży produktów i usług
  • odpowiedzialność za wynik finansowy procesu sprzedaży
  • sporządzanie umów i dokumentacji na przetargi
  • analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
  • proponowanie działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
  • organizowanie i realizacja działań promocyjnych wyrobów i firmy
  • przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
  • uczestnictwo w wydarzeniach promujących markę (targi, konferencje)
  • prowadzenie analiz sprzedaży, opracowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja baz klientów

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz w stopniu komunikatywnym przynajmniej jednego z niżej wymienionych:

                 - języka angielskiego

                 - języka niemieckiego

                 - języka włoskiego

  • Wysoka kultura osobista, posiadanie wyczucia artystycznego
  • Umiejętność pozyskiwania i pracy z klienta
  • Nastawienie na wynik, terminowość, zaangażowanie
  • Biznesowe podejście do powierzonych zadań i projektów

 

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi trendami w branży
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Nowe wyzwania i możliwości rozwoju

 

KONTAKT:

Oferty prosimy kierować na adres mailowy rekrutacja@ipb-decoration.eu
Wszelkich dodatkowych informacji udzieli Dział Personalny pod numerem telefonu 32 270 52 68 wew. 43

—————————————————————————–

Goldman RecruitmentGoldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na specjalistyczne, menagerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalna podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży PBO/SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 

Asystent działu księgowości ze znajomością języka francuskiego
Miasto: Katowice

 

Jeśli chcesz rozwijać się w obszarze finansów i księgowości pracując na ciekawym stanowisku, prześlij nam swoje CV.

 

OPIS STANOWISKA:

  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi francuskojęzycznymi
  • Kontrola pozimou należności i monitorowanie nieterminowych płatności
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby menadżerów zespołu
  • Aktywny udział w projektach międzynarodowych
  • Kontakt z zagranicznymi działami firmy

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w międzynarodowym środowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Duża motywacja do pracy i ukierunkowanie na sukces
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość MS Excel

 

OFERUJEMY:

  • Rozwój zawodowy w dynamicznym, biznesowym środowisku
  • Codzienny kontakt z językiem francuskiem
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych ( prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet Multisport, bilety do kin i teatrów)
  • Uczestnictwo w prestiżowych międzynarodowych projektach
  • Przyjazną atmosferę pracy

 

KONTAKT

aszkarlat@goldmanrecruitment.pl

—————————————————————————–
 

Francuz i emerytowany nauczyciel języka francuskiego, mieszkający od 20 lat w Polsce:
 

OFERUJE:

  • usługi w poprawie prac licencjackich, magisterskich, doktorskich i artykułów naukowych zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli,
  • usługi we wszelkich poprawach (ale nie tłumaczeniach) prac i tekstów,
  • ceny do negocjacji.

 

"Długie doświadczenie w Polsce jako nauczyciela francuskiego oraz fakt, że jest to mój język ojczysty, pozwoliło mi zdobyć zaufanie i zadowolenie studentów, doktorantów i nauczycieli, którzy dotychczas skorzystali z moich usług."

 

KONTAKT: André LOUCHIN, andrelouchin@yahoo.fr

—————————————————————————–

 

Ordre dans les listes

3

Dodaj komentarz

Ochrona prywatności