Dla poszukujących pracy

Aktualne oferty pracy, staży i praktyk ze znajomością języka francuskiego i nie tylko...

 
 
 
—————————————————————————
 

Alliance Francaise praca, travailStowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach, podlegające Ambasadzie Francji, poszukuje:

 

STAŻYSTY/ PRAKTYKANTA DO PRACY BIUROWEJ

 

WYMAGANIA:

  • studenci bądź absolwenci studiów wyższych,
  • znajomość j. francuskiego lub j.angielskiego w stopniu komunikatywnym ,
  • znajomość obsługi komputera (MS office, internet),
  • komunikatywność, zaangażowanie, samodzielność i kreatywność.

 

OBOWIĄZKI:

  • prace biurowe, korespondencja, tłumaczenia,
  • obsługa klienta,
  • udział w działaniach promocyjnych firmy,
  • pomoc w organizacji imprez, konferencji i seminariów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z innymi firmami,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

OFERUJEMY:

  • staż na okres od 1 do 3 miesięcy  (bezpłatny)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • pracę w przyjaznym, dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
  • zniżki na kurs języka francuskiego,
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych i biznesowych,
  • dostosowanie czasu stażu do planu zajęć,

 

KONTAKT:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie maila z CV w języku polskim oraz angielskim lub francuskim na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

—————————————————————————

 
Work express
 
Młodszy specjalista ds. współpracy
z zagranicą
 
 
praca stała
miejsce pracy: Katowice
 
Jeżeli chciałbyś nauczyć się jak:
 
  • poszukiwać mieszkań do wynajęcia,
  • monitorować terminy wynajmu mieszkań i odpowiednio je planować,
  • dbać o terminowość realizowanych przez siebie projektów,
  • organizować prawidłowy obieg dokumentów, aby wszystkie były odpowiednio skompletowane,
  • korzystać z Ms Office, aby ułatwiać pracę sobie i innym członkom zespołu,

 

a dodatkowo:
 
  • wykazujesz się dużą samodzielnością w działaniach i nie boisz się odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • posiadasz umiejętności analitycznego myślenie i wyciąganie wniosków z dotychczasowych działań przychodzi Ci z łatwością,
  • wiesz jak wykorzystać znajomość języka francuskiego i dostępne słowniki, aby tłumaczyć dokumenty projektowe,
  • potrafisz wspierać zespół w różnorodnych działaniach,
  • to zapraszamy do naszego Zespołu!
     

WYMAGANIA:

  • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego,
  • chęci zdobywania doświadczenia w pracy z francuskimi kontrahentami,
  • znajomości programów Ms Office,
  • dobrego planowania i organizacji pracy,
  • skrupulatności i rzetelności w wykonywaniu zadań,
  • umiejętności pracy w zespole.

 

Pozostałych rzeczy nauczysz się u nas! Gwarantujemy wsparcie opiekuna merytorycznego!
 
OFERUJEMY:
 
  • karty sportowe, opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe,
  • ciekawe wyzwania dające satysfakcję,
  • pracę w młodym i energicznym zespole,
  • udział w rozwoju firmy na międzynarodowym rynku pracy,
  • możliwość rozwoju w ramach prowadzonych projektów
  • elastyczny czas pracy,
  • wspólne świętowanie wielu okazji, zarówno rocznic zatrudnienia, jak i innych mniej typowych.

 

KONTAKT:

Prosimy o wysłanie CV na adres: magdalena.godyn@workexpress.pl

Data wystawienia ogłoszenia: 13.07.2017

 
—————————————————————————
 
 
 
ING - oferta pracy
Doradca Klienta Contact Centre z jęz. francuskim
 
Miejsce pracy: Katowice
 
Na czym będzie polegała Twoja praca?
 
  • Przede wszystkim będziesz wsparciem dla Klientów ING Banku Śląskiego i Klientów z Francji.
  • Będziesz im udzielać informacji na temat produktów i usług, korzystając z różnych kanałów kontaktu, a także przyjmować i realizować dyspozycje Klientów.
  • Twoim zadaniem będzie również wsparcie sprzedaży produktów bankowych.

 

Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?

  • Przede wszystkim pozytywnego nastawienia do ludzi
  • Znajomości języka francuskiego na poziomie komunikatywnym (obsługa Klientów prowadzona w języku polskim i francuskim)
  • Odpowiedzialności, samodzielności i konsekwencji w działaniu
  • Otwartości na pracę zespołową
  • Umiejętności zadawania trafnych pytań, słuchania i poprawnego wypowiadania się oraz pisania
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju niezbędnych kompetencji
  • Wykształcenia min. średniego
 
Oferujemy:
 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (wg preferencji - w pełnym lub niepełnym wymiarze etatu)
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Różnorodne świadczenia pracownicze m.in. bezpłatną opiekę medyczną,  dofinansowanie do aktywności fizycznej i wypoczynku organizowanego przez bank, dzień wolontariatu, udogodnienia dla rodziców
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program wdrożenia w zakres obowiązków od początku zatrudnienia
  • Wsparcie w aktywnym kreowaniu swojej ścieżki kariery, także w innych jednostkach banku
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej i  międzynarodowej, odpowiedzialnej społecznie organizacji.
     

KONTAKT:

„Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV poprzez formularz aplikacyjny dostępny pod ogłoszeniem:

Doradca Klienta Contact Centre z jęz. francuskim

Administratorem danych jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowice 40-086, Sokolska 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.”

 

Data wystawienia ogłoszenia: 07.07.2017

 
—————————————————————————
 
 
Alliance Francaise praca, travailJUNIOR SALES MANAGER
 
 
OPIS :
 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż włoskich produktów spożywczych klientom na całym świecie. Będą to produkty wyjątkowe i unikatowe pochodzące bezpośrednio od producentów z południa Włoch. Do obowiązków na stanowisku Junior Sales Managera będzie należało : zarządzanie procesem tworzenia nowych katalogów sprzedażowych, negocjacje z obecnymi klientami oraz poszukiwanie nowych klientów na całym świecie. Osoba na tym stanowisku będzie nadzorowana przez Dyrektora Generalnego firmy.
 

 

WYMAGANE KOMPETENCJE :

  • Przynajmniej 3 lata doświadczenia w sprzedaży lub eksporcie
  • Język angielski i włoski konieczny
  • Zainteresowanie kuchnia włoską
  • Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Samodzielność i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Otwartość, profesjonalizm i determinacja
 
 

GODZINY PRACY:

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
 

 

KONTAKT :

Prosimy o przesyłanie swojego CV w j. angielskim na adres : sekretariat.alliance.francaise@op.pl
 

 
Data wystawienia ogłoszenia: 07.07.2017
 
—————————————————————————

 
Alliance Francaise praca, travailOFFRE DE STAGE

 

L’Alliance francaise de Katowice en Pologne recherche un stagiaire FLE pour assurer des cours et participer à la vie de l’Alliance.
 

 

Lieu : Katowice
Pays : Pologne
Volume horaire : 12 heures d’enseignement / semaine (4 groupes)
Durée : 5 mois a partir d’octobre 2017
Convention : Oui
Encadrement pédagogique : Oui
Type de stage : convention de stage, stage encadre non rémunéré
Diplôme souhaite : Master FLE ou en cours
 
 
COMPETENCES REQUISES :
 
  • Master FLE ou en cours
  • Maîtrise de l’anglais, polonais un plus
  • Maîtrise de l’outil informatique
  • Capacité d’enseignement, aisance à l’oral , capacité à travailler en équipe, rigueur, autonomie et esprit d’initiative
 
DESCRIPTIF DU POSTE :

  • Assurer 12 heures d’enseignement de FLE par semaine à l’Alliance Française de Katowice, auprès d’un public adulte, cours de français de conversation, groupes et individuels de tous niveaux ; sous la responsabilité du directeur ;
  • Participation aux évènements culturels organisés par l’AF : www.alliance-francaise.pl/katowice/fr/video
 
 
Date limite de candidature : 10.08.2017

Démarche à suivre pour présenter sa candidature : Envoyer CV + lettre de motivation : sekretariat.alliance.francaise@op.pl

 
 
 
—————————————————————————
 
EurofinsEurofins Scientific jest światowym liderem w wykonywaniu analiz produktów spożywczych i farmaceutycznych. Jest to również numer jeden na świecie w zakresie usług laboratoryjnych dla środowiska i jeden z globalnych liderów rynku w agro, genetycznych, farmakologii i centralnych usług laboratoryjnych. Z około 27,000 pracowników w ponad 310 laboratoriach w 39 krajach, Eurofins oferuje ponad 130,000 wiarygodnych metod analitycznych.

Firma:  Eurofins Asbestos  Sp. z o. o.

 

CUSTOMER SERVICE ADVISOR z j. francuskim
Katowice, Poland

W związku z dynamicznym wzrostem sprzedaży i rozwojem firmy, budowany jest aktualnie nowy zespół ds. wsparcia procesu sprzedaży dla klienta biznesowego. Jako członek tego zespołu będziesz odpowiadał za reprezentowanie firmy w kontakcie z naszymi klientami, koordynowanie przepływu informacji pomiędzy laboratoriami a klientami w wybranych lokalizacjach (głównie Francja).

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Rejestracja i procesowanie zapytań klientów
  • Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem
  • Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy laboratoriami a klientem
  • Przygotowywanie i procesowanie fakturowania
  • Odpowiedzialność za kontrolę wpływu środków za usługi
  • Utrzymywanie i odświeżanie bazy danych klientów, zarządzanie danymi w systemie
  • Monitorowanie prawidłowego przebiegu transakcji w ramach procesów w firmie
  • Przygotowywanie raportów.
     

     OCZEKIWANIA:

  • Wyższe wykształcenie
  • Płynna znajomość j. francuskiego i dobra znajomość j. angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Osiagalność w pełnym wymiarze czasu pracy.

     

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Udział w dynamicznym rozwoju firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów.

 

 

KONTAKT:

Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim na adres: JustynaKrotki@eurofins.com
W tytule maila proszę podać nr ref. CRM

 
—————————————————————————
 
Manpower - oferty pracy
Grupa Manpower poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim oraz angielskim
miejsce pracy: Sosnowiec
 
 
 
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
 
  • Wprowadzanie zamówień do systemów
  • Kontakt z klientami z Europy Zachodniej
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów
  • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
  • Tłumaczenia na język francuski oraz angielski wynikające z pełnionych obowiązków
  • Współpraca z indywidualną grupą klientów w sprawie realizacji zamówień
  • Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (w mowie i piśmie)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub logistyki sprzedaży
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w międzynarodowym zespole
  • Systematyczność pracy oraz orientacja na osiąganie celów
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Mile widziana znajomość systemu SAP i/lub Oracle
  • Wykształcenie licencjackie/ magisterskie
 
OFERTA:
 
  • bardzo dobre wynagrodzenie
  • praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dofinansowanie do wakacji
  • pakiet medyczny
  • ubezpieczenie społeczne
  • możliwość uzyskania premii
  • praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie w godzinach 8:00-17:00

 

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:

Damian.kurzywilk@manpower.pl 

agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412
 
—————————————————————————
 
 
 
Manpower
Grupa Manpower poszukuje kandydata na stanowisko:
 
Specjalista Back-Office z językiem francuskim
miejsce pracy: Katowice
Numer ref: A/150217A/030/PVN
 
 
OPIS STANOWISKA:
 
  • weryfikacja poprawności i zgodności z procedurami przesyłanych treści francuskojęzycznych
  • analiza otrzymanych danych i odpowiednia segregacja zgodna z wymaganiami
  • prowadzenie dokumentacji działań
  • monitorowanie statusów realizowanych działań
 
WYMAGANIA:
 
  • zaawansowana znajomość j. francuskiego - w mowie i piśmie
  • min. komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1/B2) - mile widziana
  • wykształcenie wyższe
  • skrupulatność
  • dbałość o szczegóły
  • zorientowanie na jakość
  • komunikatywność
 
OFERTA:
 
  • pracę w globalnej, rozpoznawalnej firmie o bardzo wysokich standardach
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie

 

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:
agnieszka.adamiec@manpower.pl

agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412

—————————————————————————
 

CernDla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowy(a) z francuskim
Katowice

 

Zakres obowiązków:

  • realizacja zadań związanych z pracą w dziale AP/AR
  • udział w zamknięciach miesiąca oraz w przygotowaniach raportów
  • księgowanie oraz analiza faktur, windykacja należności
  • weryfikacja oraz przetwarzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej
  • komunikacja z klientami, budowanie i utrzymywanie relacji
  • poszukiwanie możliwości rozwoju działu i usprawnień procesów

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe ekonomiczne)
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w dziale księgowości będzie dodatkowym atutem
  • zdolności analitycznego myślenia
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, nastawienie na współpracę
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i międzynarodowym zasięgu
  • samodzielne i kreatywne stanowisko
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia, możliwość rozwoju
  • pakiet socjalny (m.in. prywatne ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport)
  • bardzo miłą i sympatyczną atmosferę
     

Zapowiada się ciekawie?

Świetnie! Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: Daniela Bromek – bromek@cern.pl

—————————————————————————

DPM - oferty pracyJesteśmy firmą, która efektywnie dobiera kapitał ludzki do organizacji oraz usprawnia jej procesy personalne (www.dpm.com.pl). Dla naszego Klienta – producenta stolarki okiennej i drzwiowej, będącego liderem w swojej branży oraz zajmującego czołowe miejsca na liście najlepiej rozwijających się firm  – poszukujemy dynamicznej i odpowiedzialnej osoby na  stanowisko:

 

Specjalista ds. eksportu na rynek francuski (obsługa klienta)
Miejsce pracy: Kornice (pow. raciborski) (śląskie)

 

OBOWIĄZKI:

  • Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy
  • Realizowanie planów sprzedaży
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy
  • Przygotowywanie wycen produktów
  • Doradztwo techniczne

 

WYMAGANIA:

  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego
  • Orientacja na potrzeby klienta oraz łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub w telesprzedaży
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, gł. Excel)
  • Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem

 

OFERUJEMY:

  • Pakiet szkoleń wdrażających
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w młodym zespole profesjonalistów
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników
  • Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie
  • Karta multisport, prywatna opieka medyczna
  • Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Firma zapewnia dojazd samochodem służbowym
  • Pomoc w relokacji

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszę o przesłanie CV na adres: ksamela@dpm.com.pl

 

—————————————————————————

Grafton recruitmentPoszukujesz stabilnej pracy, chcesz zdobywać profesjonalne doświadczenie w międzynarodowym środowisku, zależy Ci na wykorzystywaniu języka francuskiego w codziennej pracy? Koniecznie aplikuj na stanowisko:

French speaker - personal assistant
Miejsce pracy to Poznań.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Codzienna praca w języku obcym z dokumentami i wsparciem administracyjnym
  • Przygotowywanie raportów oraz innej dokumentacji
  • Umawianie spotkań oraz dokonywanie rezerwacji hoteli oraz samolotów
  • Planowanie i przygotowywanie spotkań biznesowych
  • Dbałość o najwyższą jakość w procesach biznesowych

 

Wymagania:

  • biegła znajomość języka francuskiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy biurowej, asystenckiej, w obsłudze klienta mile widziane
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • sumienność i obowiązkowość

 

Korzyści:

  • Umowa o pracę, praca od poniedziałku do piątku, 30 min. przerwa na lunch;
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
  • Dodatki na lunch co miesiąc
  • Prezenty na święta, upominki, vouchery na wyjścia kulturalne
  • Szkolenia, kompleksowe wdrożenie
  • Praca w atrakcyjnej lokalizacji, w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość awansów i przejść pomiędzy działami
  • Bardzo wysoki profesjonalizm, dbałość o pracownika, wysokie standardy wdrożeń i szkoleń

 

KONTAKT:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: poznan@grafton.pl

 

—————————————————————————

Link consulting

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta stolarki budowlanej, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO NA RYNEK FRANCUSKI
(kod ref. ADH/FR/2016)

Lokalizacja: okolice Gliwic, woj. śląskie

Obowiązki:

  • obsługa i utrzymywanie relacji z klientami;
  • wsparcie działu sprzedaży;
  • realizacja zamówień, dostaw do klientów oraz monitorowanie reklamacji;
  • prowadzenie dokumentacji.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego;
  • komunikatywność;
  • kreatywność, samodzielność w działaniu;
  • dobra znajomość obsługi komputera MS Office.

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
km@linkconsulting.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)

 

—————————————————————————

 

ImmochanImmochan jest obecne w 12 krajach, działając w czterech zawodach: inwestor, deweloper, komercjalizator, i zarządca. Obecni w Polsce od 1997 roku, komercjalizujemy i zarządzamy 22 galeriami i parkami handlowymi. W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/Asystentka Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu
Miejsce pracy: Wrocław lub Katowice (umowa na zastępstwo)

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
Wspieranie pracy Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu galerii handlowych, w zakresie zarządzania, kontroli funkcjonowania centrum handlowego oraz organizacji akcji marketingowych.

Główne zadania:

  • prowadzenie sekretariatu,
  • kontakt z najemcami i firmami podwykonawczymi,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • przygotowywanie korespondencji, raportów i prezentacji,
  • współpraca przy organizowaniu akcji marketingowych,
  • współpraca przy wynajmie stoisk i ekspozycji okazjonalnych,
  • wprowadzanie obrotów oraz mediów najemców,
  • dbanie o pozytywny wizerunek centrum handlowego,
  • tłumaczenia.

 

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego,             
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MsOffice i obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętności organizacji czasu pracy i ustalania priorytetów,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • zdolności komunikacyjnych,
  • prawa jazdy.

 

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • różnorodność prowadzonych spraw,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
  • miłą atmosferę i dobre warunki pracy.

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie dokumentów (list motywacyjny, życiorys) na adres akolarz@immochan.com  wraz z podpisanym oświadczeniem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw nr 133, poz.883).
 

—————————————————————————

Jobs Plus

Firma Jobs Plus, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swojego Klienta – dużej firmy przetwórczej specjalizującej się w produkcji serów typu „Tome de savoie” , usytuowana w regionie Haute Savoie,  poszukuje osób na stanowisko:

PRACOWNIK ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO – BRANŻA SPOŻYWCZA (SEROWA)

 

Obowiązki:

  • Obracanie tacek z serami
  • Prace w magazynie

 

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym
  • Gotowość do wyjazdu do pracy na dłuższy okres
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Punktualność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca powtarzalna, wymagające bardzo dobrej formy fizycznej
  • A jeśli masz własny samochód – to będzie duży atut (przyda się przy dojazdach z miejsca zakwaterowania do pracy)
  • Wizyta w Naszym biurze w Krakowie na rozmowie kwalifikacyjnej

 

Oferujemy:

  • Legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę (w bardzo dobrych warunkach)
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • Możliwość  podniesienia swoich umiejętności  językowych

 

Numer Referencyjny :  PPS/FR/1015

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=324837bcfe4a4eddabbe2fa0120d8151

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503491434, mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.
 

—————————————————————————

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus i od 10 lat pomagamy naszym kandydatom w znalezieniu ciekawej pracy - przed Tobą jedna z takich ofert! Aktualnie dla naszego wieloletniego  Klienta – francuskiego hotelu usytuowanego we francuskich Alpach poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:

Pokojówka/Kelnerka
Miejsce pracy: Francja(MORZINE)

 

DO TWOICH NAJWAŻNIEJSZYCH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ:

  •  Prace porządkowe w obiekcie hotelowym (4 dni w tygodniu)
  • Obsługa klientów restauracji hotelowej, jako kelnerka (1 dzień w tygodniu)

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • komunikatywnej znajomości języka francuskiego
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysokiej kultury osobistej

 

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • opłacone zakwaterowanie i wyżywienie
  • pomoc przy organizacji wyjazdu
  • zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • możliwość doświadczenia oraz podniesienia swoich umiejętności językowych

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fa4375459a594d6cb84a71bafb0865a8

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

_________________________________________

Grafton recruitment
Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i francuskim.

 

OBOWIĄZKI:

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku pracował będzie w zespole odpowiedzialnym za transport. Do jego zadań należeć będzie opieka nad transportem surowców od dostawcy do fabryki i rozwiązywanie problemów z tym związanych, dbanie o terminowość i zgodność szczegółów dostaw z zamówieniami.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta mile widziane,
  • Chęć pracy w obszarze logistyki, transportu,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
  • Mile widziana znajomość systemu SAP,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja czasu pracy i sprawne analityczne myślenie,
  • Gotowość do wyjazdu do Francji na okres ok. pół roku.

 

KORZYŚCI:

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w międzynarodowych strukturach, pracę w centrum Poznania i możliwość poszerzenia dotychczasowych doświadczeń zawodowych, szkolenia, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość skorzystania z tańszych posiłków.

KONTAKT: Opiekunem rekrutacji jest Anna Nowacka. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod adresem e-mail: anna.nowacka@grafton.pl

_________________________________________

 

Alliance Francaise praca, travailStowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach poszukuje studentów lub absolwentów informatyki:

  • do tworzenia i projektowania stron internetowych (webmaster)
  • do tworzenia i administrowania chat roomu

 

Długość pracy: projekt na 1 rok
Umiejętności językowe: angielski na dobrym poziomie, mile widziany francuski
Dodatkowe umiejętności: kreatywność, otwarty umysł
 

KONTAKT:

Prosimy o przesyłanie CV tylko w języku angielskim (pozostałe nie będą brane pod uwagę) na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

__________________________________________

WipJobs

 

 

 

 

CUSTOMER SERVICE ADVISOR FRENCH SPEAKER 

LOCATION: KATOWICE

 

JOB DESCRIPTION:

  • Contact with foreign customers
  • Registering and qualifying all customers’ enquiries in the reporting system
  • Analyzing enquiries associated with common computer use
  • Determining priorities for the enquiries

 

CANDIDATE'S PROFILE:

  • Very good French language skills both verbal and written
  • Good knowledge of English
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Ability to work in a team
  • Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications
  • Experience in customer service would be an asset

 

WHAT WE OFFER:

  • Intensive training package
  • Competitive salary with attractive benefit packge
  • Free private medical care
  • Additional life insurance
  • Additional cafeteria-style benefits
  • Interesting and stable job in international team
  • Opportunity of personal development in a multinational environment
  • Flex benefits
  • Friendly working atmosphere

 

CONTACT:

Interested candidates are invited to send CV to k.pawlowska@wipjobs.com

__________________________________________

 

Randstad - oferta pracy

CUSTOMER ADVOCATE WITH FRENCH

 

 

Jeżeli poszukujesz pracy oferującej:

•    Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na
     rynku otwierającej centrum globalne w Polsce
•    Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków
•    Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej
     pracy
•    Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
•    Atrakcyjne wynagrodzenie
•    Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna,
     ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje
     zawodowe)
•    Pracę w systemie zmianowym.

Chciałbyś / chciałabyś być odpowiedzialny/a za:

•    Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów
•    Rejestrację informacji w systemach operacyjnych
•    Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług
•    Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
•    Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
•    Współpracę z innymi działami firmy na całym świecie

Oraz spełniasz poniższe wymagania:

•    Dobra znajomość języka angielskiego oraz francuskiego
•    Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
•    Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
•    Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
 

Kontakt:

Jeśli jesteś zainteresowana/y, wyślij mi swoje CV na mail kamil.kleczkowski@randstad.pl
 

_______________________________________

Kopex Group - pracaGrupa Kopex oferuje kompleksowe rozwiązania dla górnictwa podziemnego i odkrywkowego. Produkuje i dostarcza nowoczesne maszyny oraz urządzenia dla przemysłu wydobywczego. Nasze możliwości obejmują: projektowanie, produkcję, dostawę i montaż maszyn górniczych oraz kompletnych systemów technologicznych, a także serwis i szkolenia. Skład Grupy Kopex stanowią przedsiębiorstwa uzupełniające się wzajemnie swoimi możliwościami i charakterem. W związku z realizacją kontraktu we Francji poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:

 

TŁUMACZ JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Miejsce pracy: Francja, Alzacja (kopalnia Wittelsheim)
Numer referencyjny: TJF/22/2014

 

 

ZADANIA:

  • pośredniczenie w kontaktach pomiędzy załogą polską a francuską
  • tłumaczenie bieżącej dokumentacji służbowej
  • wsparcie pracowników przy realizacji zadań służbowych, urzędowych, itp.

 
WYMAGANIA:

  • biegła znajomość j. francuskiego w mowie i w piśmie (preferowane potwierdzenie dyplomem/certyfikatem)
  • doświadczenie w pracy na budowach zagranicznych
  • znajomość terminologii technicznej (mile widziana z zakresu górnictwa)
  • gotowość do zjazdów pod ziemię
  • dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B

 
OFERUJEMY:

  • atrakcyjne warunki finansowe
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • zwrot kosztów dojazdu i zjazdu z kontraktu
  • bezpłatne zakwaterowanie

 
Posiadamy Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 10680.
 

KONTAKT:

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie bezpośrednio przez stronę internetową www.kopex.com.pl w zakładce Kariera.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)".

_________________________________________________________
 
 
 
IPB Decoration IPB Decoration to spółka działająca na rynku polskim, azjatyckim i europejskim od 1992 roku, oferująca profesjonalne oświetlenie oraz elementy dekoracyjne sezonowe i okolicznościowe, działająca w sposób kompleksowy: udzielając konsultacji technicznych, wykonując projekty dekoracji na zlecenie klienta, dostarczając gotowe elementy, posiadająca własną produkcję elementów dekoracyjnych i wyrobów z igliwia. Zapewniamy montaż, demontaż, magazynowanie i serwis elementów oświetleniowo – dekoracyjnych. Naszymi klientami są galerie i centra handlowe, agencje reklamowe, urzędy miast, zakłady gospodarki komunalnej, hotele, banki i wiele innych instytucji. Więcej na http://www.ipb-decoration.eu

 

Asystent Dyrektora ds. Eksportu
Miejsce pracy: Zabrze

 

OPIS STANOWISKA:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży produktów i usług
  • odpowiedzialność za wynik finansowy procesu sprzedaży
  • sporządzanie umów i dokumentacji na przetargi
  • analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
  • proponowanie działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
  • organizowanie i realizacja działań promocyjnych wyrobów i firmy
  • przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
  • uczestnictwo w wydarzeniach promujących markę (targi, konferencje)
  • prowadzenie analiz sprzedaży, opracowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja baz klientów

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz w stopniu komunikatywnym przynajmniej jednego z niżej wymienionych:

                 - języka angielskiego

                 - języka niemieckiego

                 - języka włoskiego

  • Wysoka kultura osobista, posiadanie wyczucia artystycznego
  • Umiejętność pozyskiwania i pracy z klienta
  • Nastawienie na wynik, terminowość, zaangażowanie
  • Biznesowe podejście do powierzonych zadań i projektów

 

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi trendami w branży
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Nowe wyzwania i możliwości rozwoju

 

KONTAKT:

Oferty prosimy kierować na adres mailowy rekrutacja@ipb-decoration.eu
Wszelkich dodatkowych informacji udzieli Dział Personalny pod numerem telefonu 32 270 52 68 wew. 43

—————————————————————————–

Goldman RecruitmentGoldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na specjalistyczne, menagerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalna podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży PBO/SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 

Asystent działu księgowości ze znajomością języka francuskiego
Miasto: Katowice

 

Jeśli chcesz rozwijać się w obszarze finansów i księgowości pracując na ciekawym stanowisku, prześlij nam swoje CV.

 

OPIS STANOWISKA:

  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi francuskojęzycznymi
  • Kontrola pozimou należności i monitorowanie nieterminowych płatności
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby menadżerów zespołu
  • Aktywny udział w projektach międzynarodowych
  • Kontakt z zagranicznymi działami firmy

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w międzynarodowym środowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Duża motywacja do pracy i ukierunkowanie na sukces
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość MS Excel

 

OFERUJEMY:

  • Rozwój zawodowy w dynamicznym, biznesowym środowisku
  • Codzienny kontakt z językiem francuskiem
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych ( prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet Multisport, bilety do kin i teatrów)
  • Uczestnictwo w prestiżowych międzynarodowych projektach
  • Przyjazną atmosferę pracy

 

KONTAKT

aszkarlat@goldmanrecruitment.pl

—————————————————————————–
 

Francuz i emerytowany nauczyciel języka francuskiego, mieszkający od 20 lat w Polsce:
 

OFERUJE:

  • usługi w poprawie prac licencjackich, magisterskich, doktorskich i artykułów naukowych zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli,
  • usługi we wszelkich poprawach (ale nie tłumaczeniach) prac i tekstów,
  • ceny do negocjacji.

 

"Długie doświadczenie w Polsce jako nauczyciela francuskiego oraz fakt, że jest to mój język ojczysty, pozwoliło mi zdobyć zaufanie i zadowolenie studentów, doktorantów i nauczycieli, którzy dotychczas skorzystali z moich usług."

 

KONTAKT: André LOUCHIN, andrelouchin@yahoo.fr

—————————————————————————–

Ordre dans les listes

3

Dodaj komentarz

Ochrona prywatności