Dla poszukujących pracy

Aktualne oferty pracy, staży i praktyk ze znajomością języka francuskiego i nie tylko...

 
 
EurofinsEurofins Scientific jest światowym liderem w wykonywaniu analiz produktów spożywczych i farmaceutycznych. Jest to również numer jeden na świecie w zakresie usług laboratoryjnych dla środowiska i jeden z globalnych liderów rynku w agro, genetycznych, farmakologii i centralnych usług laboratoryjnych. Z około 27,000 pracowników w ponad 310 laboratoriach w 39 krajach, Eurofins oferuje ponad 130,000 wiarygodnych metod analitycznych.

Firma:  Eurofins Asbestos  Sp. z o. o.

 

CUSTOMER SERVICE ADVISOR z j. francuskim
Katowice, Poland

W związku z dynamicznym wzrostem sprzedaży i rozwojem firmy, budowany jest aktualnie nowy zespół ds. wsparcia procesu sprzedaży dla klienta biznesowego. Jako członek tego zespołu będziesz odpowiadał za reprezentowanie firmy w kontakcie z naszymi klientami, koordynowanie przepływu informacji pomiędzy laboratoriami a klientami w wybranych lokalizacjach (głównie Francja).

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Rejestracja i procesowanie zapytań klientów
  • Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem
  • Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy laboratoriami a klientem
  • Przygotowywanie i procesowanie fakturowania
  • Odpowiedzialność za kontrolę wpływu środków za usługi
  • Utrzymywanie i odświeżanie bazy danych klientów, zarządzanie danymi w systemie
  • Monitorowanie prawidłowego przebiegu transakcji w ramach procesów w firmie
  • Przygotowywanie raportów.
     

     OCZEKIWANIA:

  • Wyższe wykształcenie
  • Płynna znajomość j. francuskiego i dobra znajomość j. angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Osiagalność w pełnym wymiarze czasu pracy.

     

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Udział w dynamicznym rozwoju firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów.

 

 

KONTAKT:

Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim na adres: JustynaKrotki@eurofins.com
W tytule maila proszę podać nr ref. CRM

 

—————————————————————————

Alliance Francaise praca, travailStowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach, podlegające Ambasadzie Francji, poszukuje:

 

STAŻYSTY/ PRAKTYKANTA DO PRACY BIUROWEJ

 

WYMAGANIA:

  • studenci bądź absolwenci studiów wyższych,
  • znajomość j. francuskiego lub j.angielskiego w stopniu komunikatywnym ,
  • znajomość obsługi komputera (MS office, internet),
  • komunikatywność, zaangażowanie, samodzielność i kreatywność.

 

OBOWIĄZKI:

  • prace biurowe, korespondencja, tłumaczenia,
  • obsługa klienta,
  • udział w działaniach promocyjnych firmy,
  • pomoc w organizacji imprez, konferencji i seminariów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z innymi firmami,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

OFERUJEMY:

  • staż na okres od 1 do 3 miesięcy  (bezpłatny)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • pracę w przyjaznym, dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
  • zniżki na kurs języka francuskiego,
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych i biznesowych,
  • dostosowanie czasu stażu do planu zajęć,

 

KONTAKT:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie maila z CV w języku polskim oraz angielskim lub francuskim na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

 
—————————————————————————
 
Manpower - oferty pracy
Grupa Manpower poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim oraz angielskim
miejsce pracy: Sosnowiec
 
 
 
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
 
  • Wprowadzanie zamówień do systemów
  • Kontakt z klientami z Europy Zachodniej
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów
  • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
  • Tłumaczenia na język francuski oraz angielski wynikające z pełnionych obowiązków
  • Współpraca z indywidualną grupą klientów w sprawie realizacji zamówień
  • Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (w mowie i piśmie)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub logistyki sprzedaży
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w międzynarodowym zespole
  • Systematyczność pracy oraz orientacja na osiąganie celów
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Mile widziana znajomość systemu SAP i/lub Oracle
  • Wykształcenie licencjackie/ magisterskie
 
OFERTA:
 
  • bardzo dobre wynagrodzenie
  • praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dofinansowanie do wakacji
  • pakiet medyczny
  • ubezpieczenie społeczne
  • możliwość uzyskania premii
  • praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie w godzinach 8:00-17:00

 

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:

Damian.kurzywilk@manpower.pl 

agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412
 
—————————————————————————
 
 
 
Manpower
Grupa Manpower poszukuje kandydata na stanowisko:
 
Specjalista Back-Office z językiem francuskim
miejsce pracy: Katowice
Numer ref: A/150217A/030/PVN
 
 
OPIS STANOWISKA:
 
  • weryfikacja poprawności i zgodności z procedurami przesyłanych treści francuskojęzycznych
  • analiza otrzymanych danych i odpowiednia segregacja zgodna z wymaganiami
  • prowadzenie dokumentacji działań
  • monitorowanie statusów realizowanych działań
 
WYMAGANIA:
 
  • zaawansowana znajomość j. francuskiego - w mowie i piśmie
  • min. komunikatywna znajomość j. angielskiego (B1/B2) - mile widziana
  • wykształcenie wyższe
  • skrupulatność
  • dbałość o szczegóły
  • zorientowanie na jakość
  • komunikatywność
 
OFERTA:
 
  • pracę w globalnej, rozpoznawalnej firmie o bardzo wysokich standardach
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie

 

KONTAKT I WIĘCEJ INFORMACJI:
agnieszka.adamiec@manpower.pl

agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412

 

—————————————————————————
 
Work Service Express jest agencją pracy tymczasowej specjalizującą się w transgranicznej wymianie pracowników. Od 2015 roku firma wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Work Service - jednej z największych firm w branży HR w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy miejscem, w którym pasja spotyka się z zaangażowaniem, a dialog i wiedza sprzyjają poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Obecnie w związku z obsługą klientów francuskich poszukujemy osoby na stanowisko:
 
Konsultant ds. współpracy z zagranicą
Miejsce pracy: Katowice
 
Obowiązki:
 
  • Obsługa projektów zagranicznych pod kątem logistycznym poprzez poszukiwanie mieszkań do wynajęcia dla pracowników tymczasowych, zarządzanie mieszkaniami zgodnie z harmonogramami trwania projektów, 
  • Monitorowanie budżetu przeznaczonego na wynajem mieszkań,  
  • Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów księgowych związanych z wynajmem mieszkań,
  • Przygotowywanie dokumentacji dla Pracodawcy-Użytkownika oraz zagranicznych instytucji państwowych związanych z delegowaniem pracowników tymczasowych na projekty zagraniczne,
  • Wprowadzania danych do systemu informatycznego HREM, 
  • Tłumaczenie dokumentów związanych z prowadzonymi projektami.

 

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane filologia, stosunki międzynarodowe),
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok, 
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office,
  • Skrupulatność, sumienność,
  • Planowanie i organizacja pracy własnej.

 

Oferujemy:

  • Ciekawe wyzwania dające satysfakcję, 
  • Umowę o pracę na pełen etat, 
  • Stałą współpraca z klientami francuskojęzycznymi i codzienne wykorzystanie języka francuskiego w pracy,
  • Pracę z zaangażowanymi ludźmi odnoszącymi się do siebie z szacunkiem,
  • Bezpłatne różnorodne napoje,
  • Wspólne świętowanie wielu okazji, zarówno rocznic zatrudnienia, jak i innych mniej typowych
 
 

—————————————————————————
 

CernDla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Księgowy(a) z francuskim
Katowice

 

Zakres obowiązków:

  • realizacja zadań związanych z pracą w dziale AP/AR
  • udział w zamknięciach miesiąca oraz w przygotowaniach raportów
  • księgowanie oraz analiza faktur, windykacja należności
  • weryfikacja oraz przetwarzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej
  • komunikacja z klientami, budowanie i utrzymywanie relacji
  • poszukiwanie możliwości rozwoju działu i usprawnień procesów

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe ekonomiczne)
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w dziale księgowości będzie dodatkowym atutem
  • zdolności analitycznego myślenia
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, nastawienie na współpracę
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i międzynarodowym zasięgu
  • samodzielne i kreatywne stanowisko
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia, możliwość rozwoju
  • pakiet socjalny (m.in. prywatne ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport)
  • bardzo miłą i sympatyczną atmosferę
     

Zapowiada się ciekawie?

Świetnie! Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: Daniela Bromek – bromek@cern.pl

—————————————————————————

DPM - oferty pracyJesteśmy firmą, która efektywnie dobiera kapitał ludzki do organizacji oraz usprawnia jej procesy personalne (www.dpm.com.pl). Dla naszego Klienta – producenta stolarki okiennej i drzwiowej, będącego liderem w swojej branży oraz zajmującego czołowe miejsca na liście najlepiej rozwijających się firm  – poszukujemy dynamicznej i odpowiedzialnej osoby na  stanowisko:

 

Specjalista ds. eksportu na rynek francuski (obsługa klienta)
Miejsce pracy: Kornice (pow. raciborski) (śląskie)

 

OBOWIĄZKI:

  • Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy
  • Realizowanie planów sprzedaży
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy
  • Przygotowywanie wycen produktów
  • Doradztwo techniczne

 

WYMAGANIA:

  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego
  • Orientacja na potrzeby klienta oraz łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub w telesprzedaży
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, gł. Excel)
  • Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem

 

OFERUJEMY:

  • Pakiet szkoleń wdrażających
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w młodym zespole profesjonalistów
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników
  • Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie
  • Karta multisport, prywatna opieka medyczna
  • Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Firma zapewnia dojazd samochodem służbowym
  • Pomoc w relokacji

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszę o przesłanie CV na adres: ksamela@dpm.com.pl

 

—————————————————————————

Grafton recruitmentPoszukujesz stabilnej pracy, chcesz zdobywać profesjonalne doświadczenie w międzynarodowym środowisku, zależy Ci na wykorzystywaniu języka francuskiego w codziennej pracy? Koniecznie aplikuj na stanowisko:

French speaker - personal assistant
Miejsce pracy to Poznań.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Codzienna praca w języku obcym z dokumentami i wsparciem administracyjnym
  • Przygotowywanie raportów oraz innej dokumentacji
  • Umawianie spotkań oraz dokonywanie rezerwacji hoteli oraz samolotów
  • Planowanie i przygotowywanie spotkań biznesowych
  • Dbałość o najwyższą jakość w procesach biznesowych

 

Wymagania:

  • biegła znajomość języka francuskiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy biurowej, asystenckiej, w obsłudze klienta mile widziane
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • sumienność i obowiązkowość

 

Korzyści:

  • Umowa o pracę, praca od poniedziałku do piątku, 30 min. przerwa na lunch;
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
  • Dodatki na lunch co miesiąc
  • Prezenty na święta, upominki, vouchery na wyjścia kulturalne
  • Szkolenia, kompleksowe wdrożenie
  • Praca w atrakcyjnej lokalizacji, w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość awansów i przejść pomiędzy działami
  • Bardzo wysoki profesjonalizm, dbałość o pracownika, wysokie standardy wdrożeń i szkoleń

 

KONTAKT:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: poznan@grafton.pl
 

—————————————————————————                                                                                          
 

Partenaire Pologne

PARTENAIRE POLOGNE, firma doradcza specjalizująca się w rozwoju międzynarodowym, obecna na rynku polskim oraz na rynkach innych krajów Europy od 1999, poszukuje do swojego biura w Krakowie:
 

STAŻYSTY

 

WYMAGANIA:

  •  bardzo dobrea znajomości języka francuskiego, zarówno w mowie (tłumaczenie spotkań biznesowych, telekonferencje) jak i piśmie (korespondencja mailowa, redagowanie artykułów      prasowych, specyfikacji potrzeb klienta, tłumaczenie korespondencji administracyjnej),
  •  zainteresowania takimi obszarami jak gospodarka i handel międzynarodowy

 

KONTAKT:

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji oraz CV w j. polskim i francuskim na adres :
biuro@partenairepologne.com  

 

—————————————————————————

Link consulting

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta stolarki budowlanej, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO NA RYNEK FRANCUSKI
(kod ref. ADH/FR/2016)

Lokalizacja: okolice Gliwic, woj. śląskie

Obowiązki:

  • obsługa i utrzymywanie relacji z klientami;
  • wsparcie działu sprzedaży;
  • realizacja zamówień, dostaw do klientów oraz monitorowanie reklamacji;
  • prowadzenie dokumentacji.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego;
  • komunikatywność;
  • kreatywność, samodzielność w działaniu;
  • dobra znajomość obsługi komputera MS Office.

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
km@linkconsulting.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)

 

—————————————————————————
 

Link consultingDla naszego Klienta, wiodącego producenta stolarki budowlanej, poszukujemy doświadczonej osoby do pracy na stanowisku:

KEY ACCOUNT MANAGER (Francja, Belgia)
(kod ref. KAM/FR/2016)

Lokalizacja: home office

 

Obowiązki:

  • aktywne pozyskiwanie klientów na terenie Francji i Belgii;
  • obsługa i utrzymywanie relacji z klientami;
  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, monitorowanie ich potrzeb oraz informowanie o ofercie;
  • przygotowywanie ofert oraz kalkulacji.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego;
  • doświadczenie w sprzedaży i kontaktach B2B z klientami zagranicznymi (mile widziane doświadczenie zdobyte na rynku francuskim i/lub belgijskim);
  • komunikatywność;
  • kreatywność, samodzielność w działaniu;
  • dobra znajomość obsługi komputera MS Office;
  • prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • stabilne zatrudnienie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie (system prowizyjny);
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • dużą swobodę działania;
  • ofertę produktową dopasowaną do rynku francuskiego i belgijskiego.

 

Zainteresowane osoby prosimy o  przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z podaniem kodu referencyjnego na adres email:
km@linkconsulting.com.pl
 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)

 

—————————————————————————

 

Alliance Francaise praca, travail

L'Alliance Française à Katowice cherche une personne pour une poste de:

 

NATIVE SPEAKER DU FRANÇAIS

 

 

EXIGENCES:

  • expérience dans l'enseignement du français - bienvenue
  • sincérité et bonne aptitude au travail avec les gens
  • communicativité, engagement, indépendance, creativité

 

NOUS OFFRONS:

  • possibilité d'acquérir une expérience précieuse
  • travail dans un milieu amical, dynamique et international
  • possibilité de participer aux événements intéressants
  • accommodation des heures de travail à l'horaire d'employé

 

CONTACT:

Nous vous prions d'envoyer un courrier électronique avec votre CV en langue polonaise et en langue anglaise ou française sur l'adresse e-mail: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

 

__________________________________________
 

Alliance Francaise praca, travail

Stowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach poszukuje osób na stanowisko:
 

 

Native speakera języka francuskiego
 

 

WYMAGANIA:

  • mile widziane doświadczenie w nauczaniu języka francuskiego,
  • otwartość i umiejętność pracy z ludźmi w każdym wieku,
  • kreatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.

 

OFERUJEMY:

  • pracę w przyjaznym, młodym, dynamicznym i międzynarodowym otoczeniu,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych imprezach kulturalnych,
  • elastyczny czas pracy – terminy zajęć do ustalenia.

 

KONTAKT:

Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie maila z CV w języku francuskim oraz na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl
 

—————————————————————————

 

ImmochanImmochan jest obecne w 12 krajach, działając w czterech zawodach: inwestor, deweloper, komercjalizator, i zarządca. Obecni w Polsce od 1997 roku, komercjalizujemy i zarządzamy 22 galeriami i parkami handlowymi. W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/Asystentka Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu
Miejsce pracy: Wrocław lub Katowice (umowa na zastępstwo)

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
Wspieranie pracy Managera ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu galerii handlowych, w zakresie zarządzania, kontroli funkcjonowania centrum handlowego oraz organizacji akcji marketingowych.

Główne zadania:

  • prowadzenie sekretariatu,
  • kontakt z najemcami i firmami podwykonawczymi,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • przygotowywanie korespondencji, raportów i prezentacji,
  • współpraca przy organizowaniu akcji marketingowych,
  • współpraca przy wynajmie stoisk i ekspozycji okazjonalnych,
  • wprowadzanie obrotów oraz mediów najemców,
  • dbanie o pozytywny wizerunek centrum handlowego,
  • tłumaczenia.

 

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego,             
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MsOffice i obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętności organizacji czasu pracy i ustalania priorytetów,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • zdolności komunikacyjnych,
  • prawa jazdy.

 

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • różnorodność prowadzonych spraw,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
  • miłą atmosferę i dobre warunki pracy.

 

KONTAKT:

Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie dokumentów (list motywacyjny, życiorys) na adres akolarz@immochan.com  wraz z podpisanym oświadczeniem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw nr 133, poz.883).
 

—————————————————————————

Jobs Plus

Firma Jobs Plus, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swojego Klienta – dużej firmy przetwórczej specjalizującej się w produkcji serów typu „Tome de savoie” , usytuowana w regionie Haute Savoie,  poszukuje osób na stanowisko:

PRACOWNIK ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO – BRANŻA SPOŻYWCZA (SEROWA)

 

Obowiązki:

  • Obracanie tacek z serami
  • Prace w magazynie

 

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym
  • Gotowość do wyjazdu do pracy na dłuższy okres
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Punktualność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca powtarzalna, wymagające bardzo dobrej formy fizycznej
  • A jeśli masz własny samochód – to będzie duży atut (przyda się przy dojazdach z miejsca zakwaterowania do pracy)
  • Wizyta w Naszym biurze w Krakowie na rozmowie kwalifikacyjnej

 

Oferujemy:

  • Legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę (w bardzo dobrych warunkach)
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • Możliwość  podniesienia swoich umiejętności  językowych

 

Numer Referencyjny :  PPS/FR/1015

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=324837bcfe4a4eddabbe2fa0120d8151

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503491434, mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus i od 10 lat pomagamy naszym kandydatom w znalezieniu pracy zagranicą – przed Tobą jedna z takich ofert!
Naszym klientem jest cafe-bar, w którym spotykają się ludzie z pasją do dobrej zabawy. Chcesz pracować w takim miejscu?  Wystarczy, że znasz angielski i masz doświadczenie jako pracownik ochrony. Podejmij pracę w departamencie Górnej Sabaudii (Francja) na stanowisku:

    
OCHRONIARZ

Twoje zadania:

  • Selekcjonowanie gości
  • Czuwanie i dbanie o bezpieczeństwo przed klubem

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (klienci w większości anglojęzyczni)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dyspozycyjność do pracy od połowy grudnia do końca marca
  • Dobra organizacja pracy oraz dynamiczność działania
  • Kultura osobista
  • Asertywność

 

Zapewniamy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się w okolicy miejsca pracy
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
  • Pomoc przy organizacji wyjazdu
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c33864d7faec45cca2734ec87a9d8c65

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350
 

—————————————————————————

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus i od 10 lat pomagamy naszym kandydatom w znalezieniu ciekawej pracy - przed Tobą jedna z takich ofert! Aktualnie dla naszego wieloletniego  Klienta – francuskiego hotelu usytuowanego we francuskich Alpach poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:

Pokojówka/Kelnerka
Miejsce pracy: Francja(MORZINE)

 

DO TWOICH NAJWAŻNIEJSZYCH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ:

  •  Prace porządkowe w obiekcie hotelowym (4 dni w tygodniu)
  • Obsługa klientów restauracji hotelowej, jako kelnerka (1 dzień w tygodniu)

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • komunikatywnej znajomości języka francuskiego
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wysokiej kultury osobistej

 

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • opłacone zakwaterowanie i wyżywienie
  • pomoc przy organizacji wyjazdu
  • zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • możliwość doświadczenia oraz podniesienia swoich umiejętności językowych

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fa4375459a594d6cb84a71bafb0865a8

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————

 

Jobs PlusFirma JOBS PLUS, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, poszukuje osób zmotywowanych do podjęcia pracy stałej za granicą w charakterze:

                                                                                                                                                                                                     OPIEKUN-A/KI
(Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM LUB HISZPAŃSKIM)
Miejsce pracy: Belgia
Nr ref.: OPIEKUN/BELGIA/1015

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • pomoc i wsparcie dla sparaliżowanego mężczyzny w codziennych czynnościach 
  • towarzyszenie podczas wyjazdów do miasta, wyjścia do muzeum, teatru

 

WYMAGANIA:

  • dobra znajomość języka francuskiego , angielskiego lub hiszpańskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • czynne prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
  • doświadczenie w pracy w szpitalu lub w opiece nad osobami chorymi będzie dodatkowym atutem
  • dyspozycyjność i gotowość do podjęcia stałej pracy w Belgii
  • empatia
  • troska i poczucie zaangażowania
  • pogodne usposobienie
  • dojrzałość

 

OFERUJEMY:

  • pracę w systemie zmianowym (tydzień w godzinach porannych, tydzień w godzinach wieczornych)
  • legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez belgijską firmę
  • długoterminowy kontrakt poprzedzony 2 tygodniowym okresem próbnym
  • wynagrodzenie ok. 1500 euro netto / miesiąc + zwrot kosztów podróży do Belgii

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=6b006dc92ed947569d3777b76aaeb99b

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

Jobs PlusFirma Jobs Plus, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swojego Klienta, belgijskiej firmy budowlanej specjalizującej się od kilkunastu lat w pracach dekarskich i  blacharskich, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

DEKARZ
Miejsce pracy: Belgia (Liege)
(DEKARZ/BELGIA/0115)

 

Zakres obowiązków:

  • Montaż różnego typu pokryć dachowych (dachówka, gont, łupki, blacha)
  • Prace izolacyjne (izolacje foliami wodoszczelnymi, montaż płyt izolacyjnych)
  • Mocowanie wykończeń dachowych
  • Wymiana ocieplenia i izolacja dachu
  • Lutowanie

 

Wymagania:

  • Doświadczenia w pracach dekarskich
  • Znajomość francuskich dachówek, m.in. "ardoise"
  • Umiejętność pracy w ekipie
  • Dyspozycyjność do wyjazdu
  • Posiadanie udokumentowanych kwalifikacji (świadectwa pracy, referencje)
  • Precyzja i dbałość o jakość wykonywanej pracy
  • Sumienność, rzetelność
  • Doświadczenie w pokrywaniu dachów łupkiem naturalnym
  • Aktualne badania potwierdzające zdolność do pracy na wysokości na podstawie skierowania wystawionego przez Jobs Plus    

 

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego / angielskiego
  • Umiejętność stawiania rusztowań
  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • Legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu

 

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19287d6feba24ef390ec5c30f4ed803d

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

 

Jobs PlusFirma JOBS PLUS, świadcząca kompleksowe usługi w zakresie doradztwa personalnego, pracy czasowej i stałej, dla swoich Klientów – francuskich restauratorów poszukuję Pracowników na sezon zimowy z możliwością długoterminowej współpracy na stanowisko:

 

KELNER/-KA

(Numer referencyjny: KELNER/FRANCJA/ZIMA 2015)

Zakres obowiązków:

  • Zbieranie zamówień od klientów restauracji
  • Polecanie dań z menu
  • serwowanie posiłków i napojów
  • prace porządkowe na sali i tarasie: układanie stolików i krzeseł, przygotowywanie miejsc dla gości
  • Zakres obowiązków, może się lekko różnić w zależności od konkretnej restauracji

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka francuskiego ( w mowie)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Gotowość do pracy we Francji
  • Dobra organizacja pracy oraz dynamiczność działania
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Zapewniamy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • Zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się w okolicy restauracji
  • Posiłek w ciągu dnia
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
  • Pomoc przy organizacji wyjazdu
  • Zdalną opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • Możliwość zdobycia bardzo dobrego doświadczenia

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=eb728aa991754ff88ea2dee573674928

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl          
 

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.

—————————————————————————–

Jobs PlusNazywamy się Jobs Plus – od 10 lat pomagamy naszym Kandydatkom i Kandydatom w znalezieniu ciekawej i fajnej pracy, takiej jak ta. Razem z naszym wieloletnim klientem, włoską siecią restauracji, usytuowaną w regionie Centralnej Francji poszukujemy osób gotowych pokazać swój talent i pasję gotowania (będzie ku temu wiele okazji).

 

KUCHARZ/KUCHARKA

Miejsce pracy: Francja

 

Najważniejsze zadanie:

Odpowiedzialność za przygotowywanie dań ciepłych (mięsnych i rybnych), sałatek, dań kuchni włoskiej       

      

Profil  kandydata:

  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku kucharza
  • komunikatywna znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
  • udokumentowane kwalifikacje zawodowe (świadectwa pracy, dyplom kucharza, referencje)
  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • skuteczność i szybkość działania
  • wysoka kultura osobista

 

Mile widziane:

  • umiejętność wyrabiania pizzy
  • znajomość przepisów kuchni włoskiej
  • doświadczenie w pracy zagranicą

 

Nasza oferta:

  • legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (rozliczanie czasu pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń, płatny urlop, karta EKUZ, druk A1)
  • praca od zaraz u sprawdzonego Klienta
  • możliwość podjęcia długoterminowego zatrudnienia
  • zdalna opiekę konsultanta przez cały okres trwania kontraktu
  • zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez pracodawcę, znajdujące się obok restauracji
  • pomoc przy organizacji wyjazdu
  • możliwość zatrudnienia przez francuskiego pracodawcę w dłuższej perspektywie czasowej
  • doświadczenie, które z pewnością pomoże w dalszej karierze zawodowej

 

Zainteresowała Cię nasza propozycja? POZWÓL NAM POZNAĆ SIĘ BLIŻEJ I OPOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O NASZEJ OFERCIE – PRZEŚLIJ CV POPRZEZ FORMULARZ:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2d5c0a10ec2e4da8ab6bdbc1f7dfabe7

Opiekunem projektu jest Dobromir Deczkowski, nasz Recruitment & Customer Service Consultant
Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 503 491 434, adres mail: zagranica@jobsplus.pl              

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Zezwalam na przekazywanie moich danych osobowych w celu określonym powyżej za granicę do krajów Unii Europejskiej.        

_________________________________________

Grafton recruitment
Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i francuskim.

 

OBOWIĄZKI:

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku pracował będzie w zespole odpowiedzialnym za transport. Do jego zadań należeć będzie opieka nad transportem surowców od dostawcy do fabryki i rozwiązywanie problemów z tym związanych, dbanie o terminowość i zgodność szczegółów dostaw z zamówieniami.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta mile widziane,
  • Chęć pracy w obszarze logistyki, transportu,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
  • Mile widziana znajomość systemu SAP,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja czasu pracy i sprawne analityczne myślenie,
  • Gotowość do wyjazdu do Francji na okres ok. pół roku.

 

KORZYŚCI:

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w międzynarodowych strukturach, pracę w centrum Poznania i możliwość poszerzenia dotychczasowych doświadczeń zawodowych, szkolenia, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość skorzystania z tańszych posiłków.

KONTAKT: Opiekunem rekrutacji jest Anna Nowacka. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod adresem e-mail: anna.nowacka@grafton.pl

_________________________________________
 

Temporis Polska - oferta pracy

Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od tego czasu prowadzimy działalność na terenie Polski i Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy i agencji pracy tymczasowej.  Obecnie poszukujemy osoby chętnej do pracy we Francji jako:

KELNER

 

OBOWIĄZKI:

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę gości: przywitanie w drzwiach lokalu, wskazanie stolika, podanie karty menu, doradzenie potraw, podanie potraw; oraz czynności porządkowe: sprzątanie stolików, lokalu, zmywanie naczyń.

 

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w pracy jako kelner minimum dwa lata lub możliwość przeszkolenia na pomocnika;
  • Umiejętność podawania zamówień z tacy;
  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego, mile widziana także angielskiego.

 

OFERUJEMY:

  • Legalne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
  • Stawkę godzinową i dietę wyżywieniową;
  • Pomoc w załatwieniu formalności związanych z wyjazdem.

 

Oferta pracy tymczasowej. Licencja Agencji nr 1954. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zachęcamy do aplikowania za pomocą formularza rekrutacyjnego: https://intemporis.es-candidate.com/application/form/217204/0/1/ lub na adres zagranica@intemporis.eu

_______________________________________
 

Alliance Francaise praca, travailStowarzyszenie Alliance Francaise w Katowicach poszukuje studentów lub absolwentów informatyki:

  • do tworzenia i projektowania stron internetowych (webmaster)
  • do tworzenia i administrowania chat roomu

 

Długość pracy: projekt na 1 rok
Umiejętności językowe: angielski na dobrym poziomie, mile widziany francuski
Dodatkowe umiejętności: kreatywność, otwarty umysł
 

KONTAKT:

Prosimy o przesyłanie CV tylko w języku angielskim (pozostałe nie będą brane pod uwagę) na adres: sekretariat.alliance.francaise@op.pl

__________________________________________

WipJobs

 

 

 

 

CUSTOMER SERVICE ADVISOR FRENCH SPEAKER 

LOCATION: KATOWICE

 

JOB DESCRIPTION:

  • Contact with foreign customers
  • Registering and qualifying all customers’ enquiries in the reporting system
  • Analyzing enquiries associated with common computer use
  • Determining priorities for the enquiries

 

CANDIDATE'S PROFILE:

  • Very good French language skills both verbal and written
  • Good knowledge of English
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Ability to work in a team
  • Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications
  • Experience in customer service would be an asset

 

WHAT WE OFFER:

  • Intensive training package
  • Competitive salary with attractive benefit packge
  • Free private medical care
  • Additional life insurance
  • Additional cafeteria-style benefits
  • Interesting and stable job in international team
  • Opportunity of personal development in a multinational environment
  • Flex benefits
  • Friendly working atmosphere

 

CONTACT:

Interested candidates are invited to send CV to k.pawlowska@wipjobs.com

____________________________________

HireRight - oferta pracyHireRight jest częścią Altegrity, globalnej firmy specjalizującej się w ocenie i zarządzaniu ryzykiem. Firma z powodzeniem działa w obszarach analizy danych pracowniczych, odzyskiwania danych i dostarczania elektronicznych dowodów przestępstw. HireRight, to część korporacji działająca w obszarze pre-employment screening. Jest to największa tego typu firma w Europie, dostarczająca usługi na wszystkich kontynentach oraz zatrudniająca osoby mówiące w ponad 20 językach. W Polsce firma działa od września 2003 roku. Nasze biuro w Katowicach zatrudnia obecnie ponad 240 osób.

Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

Młodszy Specjalista ds. weryfikacji danych z językiem francuskim
(centrum Katowic)

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja czasu,
  • Dokładność i systematyczność,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Otwartość i komunikatywność,
  • Umiejętność dokładnego wykonywania zadań pod presją czasu.
     

OFERUJEMY:

  • Stałe zatrudnienie (umowa o pracę),
  • Możliwośći rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy,
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych,
  • Prywatą opiekę medyczną,
  • Atrakcyjne benefiy,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
     

OPIS STANOWISKA:

  • Przeprowadzanie weryfikacji danych osób ubiegających się o pracę,
  • Przetwarzanie zgromadzonych danych oraz przygotowywanie raportów,
  • Pozyskiwanie referencji,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z instytucjami i firmami na całym świecie,Stosowanie się do procedur oraz działanie zgodnie z wymogami klientów,
  • Sporządzanie raportów.

 

KONTAKT:

Praca w naszej firmie to doskonała okazja, żeby wykorzystać i rozwinąć swoje zdolności językowe.
Jeśli interesuje Cię praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku, wypełnij aplikację klikając w poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8513ed5090664e8f886987a33fd930f1

Aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie, wejdź na www.hireright.co.uk

 

__________________________________________

 

Randstad - oferta pracy

CUSTOMER ADVOCATE WITH FRENCH

 

 

Jeżeli poszukujesz pracy oferującej:

•    Możliwość pracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na
     rynku otwierającej centrum globalne w Polsce
•    Pakiet szkoleń w pełni przygotowujących do wykonywania powierzonych obowiązków
•    Możliwość rozwoju zawodowego i wykorzystywania języków obcych w codziennej
     pracy
•    Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
•    Atrakcyjne wynagrodzenie
•    Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna,
     ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do szkoleń podnoszących kwalifikacje
     zawodowe)
•    Pracę w systemie zmianowym.

Chciałbyś / chciałabyś być odpowiedzialny/a za:

•    Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących / e-maili od klientów
•    Rejestrację informacji w systemach operacyjnych
•    Tworzenie raportów podnoszących jakość dostarczanych usług
•    Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów
•    Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
•    Współpracę z innymi działami firmy na całym świecie

Oraz spełniasz poniższe wymagania:

•    Dobra znajomość języka angielskiego oraz francuskiego
•    Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
•    Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
•    Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
 

Kontakt:

Jeśli jesteś zainteresowana/y, wyślij mi swoje CV na mail kamil.kleczkowski@randstad.pl

_______________________________________

 

Aikon dystrybucjaJesteśmy firmą dystrybucyjną z wieloletnią tradycją, działającą w branży budowlanej B2B na rynkach UE. Naszym Klientom oferujemy szeroki asortyment, który obejmuje min. okna pcv, aluminium, drewna, rolety, parapety, żaluzje, okiennice, drzwi, bramy garażowe i inne. Firmę tworzą energiczni, kreatywni i doświadczeni specjaliści z branży budowlanej.

W związku z szybkim rozwojem firmy i dużymi sukcesami sprzedażowymi, poszukujemy ciekawych osób do pracy w dziale handlowym na stanowisku:

 

HANDLOWIEC DS. RYNKU FRANCUSKIEGO
BRANŻA OKIENNA B2B

Miejsce pracy: Bytom

 

WYMAGANIA:

•    bardzo dobra, praktyczna znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego,
•    wysokie umiejętności handlowe,
•    motywacja, zaangażowanie i zorientowanie na wynik końcowy,
•    umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
•    mile widziane doświadczenie handlowe w branży okiennej.

Znajomość języka jest bardzo ważnym warunkiem ale nie jest to zaletą powodującą zatrudnienie. Bardzo ważna jest dla nas ciekawa osobowość, bystrość, kreatywność w działaniu nie jako slogan lecz prawdziwe cechy charakteru.

 

OFERUJEMY:

•    interesujące perspektywy rozwoju,
•    bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
•    szkolenia techniczne i sprzedażowe,
•    pracę w przyjaznej atmosferze, w nowoczesnym biurze,
•    nowoczesne narzędzia pracy.

 

KONTAKT:

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: aikon@aikondistribution.pl

 

—————————————————————————–

Codognotto Polska - oferty pracy
Firma Codognotto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Ustroniu zatrudni:

 

Dyspozytora/ Dyspozytorkę:

 

OPIS STANOWISKA :

  •     zarządzanie przydzieloną flotą pojazdów,
  •     kontrola czasu pracy kierowców,
  •     kontakt ze spedytorami.

 

WYMAGANIA:

  •     dobra znajomość języka francuskiego / włoskiego (warunek konieczny),
  •     dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych,
  •     komunikatywność,
  •     nie wymagamy doświadczenia w branży transportowej

 

KONTAKT:

Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Szołonik nr tel: 33 445 44 09

__________________________________________

Cyclad oferty pracy

 

Chargé(e) de recrutement H/F
Katowice - Pologne

 

Cyclad est une société internationale de services en ingénierie informatique. Depuis 2007 nous accompagnons nos Clients et Partenaires sur le marché Européen en réalisant des projets IT/ITC. Notre mission est d’assurer un service de haut niveau tout en accordant une grande importance à la satisfaction et au développement professionnel de nos collaborateurs.

 

VOTRE MISSION:

  • Recherche des profils IT et sourcing sur les jobboards
  • Traitement des candidatures reçues et sélection des candidats
  • Rédaction et diffusion des offres d'emploi
  • Présélection téléphonique des candidats
  • Réalisation des entretiens téléphoniques
  • Interaction avec l'équipe de recrutement et l'équipe commerciale basées en France, en Pologne et au Maroc
  • Suivi des candidats
  • Reporting sur l'activité de sourcing
     

VOTRE PROFIL:

  • Vous êtes d'un bon relationnel et vous avez l’esprit d'équipe
  • Vous aimez le contact et les challenges dans un environnement international
  • Le recrutement vous passionne
  • Vous connaissez ou souhaitez découvrir le secteur  de l’IT

     

VOS COMPETENCES:

  • Vous avez un très bon niveau de français (lu écrit parlé)
  • L’anglais et/ou le polonais serait un plus

 

NOUS VOUS OFFRONS:

  • Possibilité de découvrir un métier passionnant et polyvalent
  • Réelles opportunités d’évoluer dans un milieu international

 

Si vous êtes intéressé faites nous parvenir votre candidature au jsn@cyclad.pl en précisant le numéro de référence CC14/RECRUT/KTW.

_______________________________________

Kopex Group - pracaGrupa Kopex oferuje kompleksowe rozwiązania dla górnictwa podziemnego i odkrywkowego. Produkuje i dostarcza nowoczesne maszyny oraz urządzenia dla przemysłu wydobywczego. Nasze możliwości obejmują: projektowanie, produkcję, dostawę i montaż maszyn górniczych oraz kompletnych systemów technologicznych, a także serwis i szkolenia. Skład Grupy Kopex stanowią przedsiębiorstwa uzupełniające się wzajemnie swoimi możliwościami i charakterem. W związku z realizacją kontraktu we Francji poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:

 

TŁUMACZ JĘZYKA FRANCUSKIEGO
Miejsce pracy: Francja, Alzacja (kopalnia Wittelsheim)
Numer referencyjny: TJF/22/2014

 

 

ZADANIA:

  • pośredniczenie w kontaktach pomiędzy załogą polską a francuską
  • tłumaczenie bieżącej dokumentacji służbowej
  • wsparcie pracowników przy realizacji zadań służbowych, urzędowych, itp.

 
WYMAGANIA:

  • biegła znajomość j. francuskiego w mowie i w piśmie (preferowane potwierdzenie dyplomem/certyfikatem)
  • doświadczenie w pracy na budowach zagranicznych
  • znajomość terminologii technicznej (mile widziana z zakresu górnictwa)
  • gotowość do zjazdów pod ziemię
  • dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B

 
OFERUJEMY:

  • atrakcyjne warunki finansowe
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • zwrot kosztów dojazdu i zjazdu z kontraktu
  • bezpłatne zakwaterowanie

 
Posiadamy Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 10680.
 

KONTAKT:

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie bezpośrednio przez stronę internetową www.kopex.com.pl w zakładce Kariera.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)".

_________________________________________________________
 
 
 
IPB Decoration IPB Decoration to spółka działająca na rynku polskim, azjatyckim i europejskim od 1992 roku, oferująca profesjonalne oświetlenie oraz elementy dekoracyjne sezonowe i okolicznościowe, działająca w sposób kompleksowy: udzielając konsultacji technicznych, wykonując projekty dekoracji na zlecenie klienta, dostarczając gotowe elementy, posiadająca własną produkcję elementów dekoracyjnych i wyrobów z igliwia. Zapewniamy montaż, demontaż, magazynowanie i serwis elementów oświetleniowo – dekoracyjnych. Naszymi klientami są galerie i centra handlowe, agencje reklamowe, urzędy miast, zakłady gospodarki komunalnej, hotele, banki i wiele innych instytucji. Więcej na http://www.ipb-decoration.eu

 

Asystent Dyrektora ds. Eksportu
Miejsce pracy: Zabrze

 

OPIS STANOWISKA:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży produktów i usług
  • odpowiedzialność za wynik finansowy procesu sprzedaży
  • sporządzanie umów i dokumentacji na przetargi
  • analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
  • proponowanie działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
  • organizowanie i realizacja działań promocyjnych wyrobów i firmy
  • przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
  • uczestnictwo w wydarzeniach promujących markę (targi, konferencje)
  • prowadzenie analiz sprzedaży, opracowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja baz klientów

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz w stopniu komunikatywnym przynajmniej jednego z niżej wymienionych:

                 - języka angielskiego

                 - języka niemieckiego

                 - języka włoskiego

  • Wysoka kultura osobista, posiadanie wyczucia artystycznego
  • Umiejętność pozyskiwania i pracy z klienta
  • Nastawienie na wynik, terminowość, zaangażowanie
  • Biznesowe podejście do powierzonych zadań i projektów

 

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi trendami w branży
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Nowe wyzwania i możliwości rozwoju

 

KONTAKT:

Oferty prosimy kierować na adres mailowy rekrutacja@ipb-decoration.eu
Wszelkich dodatkowych informacji udzieli Dział Personalny pod numerem telefonu 32 270 52 68 wew. 43

—————————————————————————–

Goldman RecruitmentGoldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na specjalistyczne, menagerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalna podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży PBO/SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 

Asystent działu księgowości ze znajomością języka francuskiego
Miasto: Katowice

 

Jeśli chcesz rozwijać się w obszarze finansów i księgowości pracując na ciekawym stanowisku, prześlij nam swoje CV.

 

OPIS STANOWISKA:

  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi francuskojęzycznymi
  • Kontrola pozimou należności i monitorowanie nieterminowych płatności
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby menadżerów zespołu
  • Aktywny udział w projektach międzynarodowych
  • Kontakt z zagranicznymi działami firmy

 

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w międzynarodowym środowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Duża motywacja do pracy i ukierunkowanie na sukces
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość MS Excel

 

OFERUJEMY:

  • Rozwój zawodowy w dynamicznym, biznesowym środowisku
  • Codzienny kontakt z językiem francuskiem
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych ( prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet Multisport, bilety do kin i teatrów)
  • Uczestnictwo w prestiżowych międzynarodowych projektach
  • Przyjazną atmosferę pracy

 

KONTAKT

aszkarlat@goldmanrecruitment.pl

—————————————————————————–
 

Francuz i emerytowany nauczyciel języka francuskiego, mieszkający od 20 lat w Polsce:
 

OFERUJE:

  • usługi w poprawie prac licencjackich, magisterskich, doktorskich i artykułów naukowych zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli,
  • usługi we wszelkich poprawach (ale nie tłumaczeniach) prac i tekstów,
  • ceny do negocjacji.

 

"Długie doświadczenie w Polsce jako nauczyciela francuskiego oraz fakt, że jest to mój język ojczysty, pozwoliło mi zdobyć zaufanie i zadowolenie studentów, doktorantów i nauczycieli, którzy dotychczas skorzystali z moich usług."

 

KONTAKT: André LOUCHIN, andrelouchin@yahoo.fr

—————————————————————————–

 

—————————————————————————

Ordre dans les listes

3

Dodaj komentarz

Ochrona prywatności